به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 10 از 46 نخستنخست 12345678910111213141516171819203040 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 , از مجموع 454
  1. #91
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: سری چهارم صندلی داغ!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط محمدابراهيمي
    سلام خانم بالهاي صداقت خواهر خوب مهربان دلسوز سوال از شما
    1_چگونه با تالار همدردي اشنا شديد
    مشکل بزرگی توی زندگی پیش اومد که به خودکشی رسیده بودم ولی چون خودکشی گناه داره توی گوگل می گشتم در مورد طلاق و مشکلات بعد از طلاق یهو خوردم به تالار شما:D
    2_چه چيزي سبب شد تا تصميم به عضويت در تالار بگيريد
    اون روز که خوردم به تالار مقاله التیام شکست های عاطفی خیلی برایم جالب اومد بعد زندگی پس از طلاق که اقای نقاب تهیه کرده بودند واقعا جالب بود
    دیگه شدیم مشتری پر و پا قرص تالار
    :D
    3_دليل انتخاب نام كاربريتان چيست
    سئوال تکراری
    4_چه نام كاربري هايي در تالار براي شما جلب توجه مي كند
    یاری ام کن /یاری ات کنم خیلی با معناست
    5_سه مطلب يا پست در تالار كه از ان خوشتان امده يا برايتان جالب و مفيد بوده نام ببريد
    همه پست های باران 68 کیوان مدیر تالار غزاله فرشته مهربان موعود آنی نقاب همه جالب هستند قشنگترین و سازنده ترین "عشق وابستگی یا دلبستگی"
    6_اخرين كتابي كه مطالعه كرديد كي بود و نام ان چه بود
    دالان بهشت 2 هفته پیش ولی قشنگ ترین کتابی که خوندم بامداد خمار و دزیره بوده
    7_يك جمله كه در زندگي برايتان جالب يا اموزنده و مفيد بوده يا از ان الهام گرفته ايد بيان كنيد
    به یاد داشته باش زمانی که فکر می کنی همه چیز را از دست داده ای هنوز خدا را داری
    8_چه مطلب يا پستي در تالار براي شما خنده دار بود

    9_يك جمله درباره محمد ابراهيمي بگويد
    نمی شناسمش
    10_يك انتقاد يا تذكر كلي به اعضا تالار
    همه خوب هستند خیلی ها حرف های ناگفته دارند که نمی زنند واینکه اونهایی که مشکلشون حل میشه فقط اعلام می کنند مشکل حل شد چرا و چگونه اش را هم اگر بگویند و یا تاپیکی باشه برای نوشتن اشتباه ها می تونه بسیار مفید باشه
    11_نظرتان در رابطه با خودتان چيست
    عجول ، احساسی، عاشق بی منطق ، دلسوز، بسیار با نشاط ، پر شور و هیجان و خنده رو
    12_زيياترين تصوير ذهني يا خاطره تان چيست
    وقتی شوهرم با تمام وجودش به من گفت دوستم داره
    وقتی دخترم به دنیا اومد و او را در آغوش گرفتم
    13_جواني را در چه مي بينيد
    در شور و نشاط
    14_يك ضرب المثل بگويد
    هر کسی آب قلبش رو میخوره
    15_اگر همين الان به شما بگويند كه مي توانيد يك سفر به هر جا كه مي خواهيد داشته باشيد كجا را انتخاب مي كنيد
    با همسرم به دیزین تهران :D
    16_اگر اين قدرت را داشتيد كه براي يك روز به يك دوره از زند گيتان برويد كدام دوره را انتخاب مي كرديد
    سال چهارم دبیرستان
    17_نظرتان در رابطه با عشق چيست
    قشنگ ترین هدیه خداوند
    18_ايا به ارزو هاي دوران كودكي خود رسيده ايد اگر رسيده ايد ان را بيان كنيد
    زیاد آرزو نداشتم اکثرا راضی بودم
    19_يك بيت شعر بگويد
    شرط دل دادن دل گرفتن است نه انکه یکی بی دل بماند آن یکی دو دل
    20_جديد ترين فيلمي ديدي نام ببريد
    زیاد اهل فیلم نیستم شاید درباره الی ... برای چهار ماه پیش
    21_مهمترين هدف زندگي ات چيست
    در حا حاضر داشتن آرامشی پایدار
    22_خانم بالهاي صداقت چه ارزويي داري
    یکبار دیگه فرصت عشق ورزیدن دوست داشتن و دوست داشته شدن به خودم و همسرم را داشته باشیم
    23_چه رنگي را دوست داري
    گل بهی
    24_چه رشته ورزشي دوست داريد
    پاتیناژ
    25_كدام خواننده موسيقي دوست داريد
    ابی ، سیاوش قمیشی گوگوش
    26_اگر مي توانيد شغلتان را به اختيار خود انتخاب كنيد چه شغلي را انتخاب مي كرديد و چرا
    همین شغلی که دارم چون دوستش دارم
    27_يك جمله درباره مدير همدردي بگويد
    همه ناگفته های من
    28_وقتي خيلي خيلي دلتون مي گيره چي كار مي كنيد
    با خدا حرف میزنم دعا و قران و نماز گاهی هم می نویسم
    29_دنيا برايتون چه رنگيه
    خاکستری روشن
    30_بهترين دوستتون توي تالار كيه
    موعود فرشته مهربان باران مامفرد نقاب کیوان انی و همه دوستان دیگه
    31_بهترين هديه اي كه تا به حال گرفتي چي بوده و از كي بوده
    یه انگشتر با نگین سبز وقتی دخترم به دنیا اومد از شوهرم
    32_اگر بري مكه اولين دعايي كه ميكني چيه
    خیلی خصوصی هست ولی اگه شد و رفتم همه شما بیادم هستید
    اميدوارم هميشه موفق باشيد

    نقل قول نوشته اصلی توسط m.mouod
    سلام

    بالهای صداقت عزیز خوش اومدی به صندلی داغ
    ممنون
    1- یک نصیحت به من
    2- چیکار کنم که یه خورده از عشق شما رو داشته باشم ؟
    چه عشقی عزیزم من تو رو خیلی دوست دارم همیشه جلوی چشمام هستی
    3-از کارت راضی هستی؟
    از شغلم آره خیلی زیاد
    4- بالهای صداقت چند درصد منطقی و چند درصد احساسی عمل میکنه ؟
    99درصد احساسی 1 درصد منطقی:D می دونم غلط هست دارم روی خودم کار می کنم
    5-وقتی دلتنگ میشی چیکار میکنی ؟
    یا خدا درد و دل می کنم قران دعا نماز
    اگه وقتم نتونم اعصابم میریزه بهم می نویسم


    متشکرم
    منم همین طور

  2. #92
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: سری چهارم صندلی داغ!!

    بالهای صداقت عزیز
    1. خودت رو در تربیت دخترتون موفق می دونی؟
    2. چه مقدار از اختلاف بوجود اومده با همسرت ومسائل پیش روتون رو متوجه خودت می دونی؟
    3.با این جمله چقدر موافقی "بهترین روش تربیت بچه ها مراقبت روی رفتار خودمونه ، بجای تذکر زبانی به بچه اون از رفتار والدین یاد می گیره" ، جوابت خیلی ، کمی نباشه ها توضیح میخوام:D
    4. این شوخ طبعی رو همیشه داری، یا یه وقتهائی هم اخمو وبد اخلاق میشی؟
    5. شوخ طبعی چقدر میتونه شمارو به اهدافت نزدیک کنه؟
    خوشبختیت آرزومه

  3. #93
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: سری چهارم صندلی داغ!!

    1-جریان زندگیتون چی شد؟چنددرصد از مشکلاتتون حل شد؟
    2-اگه همسرتون الان برگرده خونه ،چجوری باهاش برخورد میکنین؟
    3-چطوری هم کار میکنی هم به بچه ات میرسی؟

    ازروی موطلایی هم ببوس

  4. #94
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    RE: سری چهارم صندلی داغ!!

    سلام

    بالهای صداقت گل

    جواب سوال اول من چی شده ؟ کلیشه ای نبود بلکه واقعی واقعی بود . خواهشا" کاکلا" جدی باشه .هر عیب و ایرادی میبینی که لازمه بهم تذکر بدی یا نصیحت کنی بی رو در واسی بگو .به دیده منت میپذیرم

  5. #95
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: سری چهارم صندلی داغ!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط BABY
    بالهای صداقت عزیز
    1. خودت رو در تربیت دخترتون موفق می دونی؟
    تقریبا اونجوری که می خواستم بزرگ شده مستقل با اعتماد بنفس و خیلی قشنگ بر خلاف من هم تصمیم میگیره و هم منطقی هست
    2. چه مقدار از اختلاف بوجود اومده با همسرت ومسائل پیش روتون رو متوجه خودت می دونی؟
    50درصد من 50 درصد اون ولی این قضیه می تونه پایان های دیگه ای جز طلاق داشته باشه
    3.با این جمله چقدر موافقی "بهترین روش تربیت بچه ها مراقبت روی رفتار خودمونه ، بجای تذکر زبانی به بچه اون از رفتار والدین یاد می گیره" ، جوابت خیلی ، کمی نباشه ها توضیح میخوام:D
    صد در صد بچه ها اعمال ما را نگاه می کنند و از روی اونها الگو بر می دارند وقتی من یه اشتباهی می کنم فورا به دخترم می گم ببین مامان اینجا اشتباه کرده که حالا این جوری شده تو مثل من عمل نکن
    یه خاطره هم بگم برای تصدیق حرف فوق
    من علاقه زیادی به خوندن زبان دارم و به کلاس زبان می روم دخترم هم همین طور ولی متاسفانه 6 ماه به خاط مشغله کاری نتونستم بروم ولی دخترم را ثبت نام می کردم
    او هم سختش بود بره زبان یاد بگیره وقتی بهش اعتراض کردم گفت چرا خودت دیگه کلاس نمی ری
    این شد که من برای 9 ماه اسمش رو ثبت نام نکردم ولی خودم به کلاس زبان می رفتم جوری شد که با پولهای عیدی خودش و تعهد کتبی که دیگه کلاس زبان را ول نمی کنه و مرتب درس می خواند و تمرین هایش را انجام می دهد دوباره ثبت نامش کردم
    الان 9 ماه از اون قضیه می گذره و هر دوتامون انگلیسی با هم تمرین می کنیم

    4. این شوخ طبعی رو همیشه داری، یا یه وقتهائی هم اخمو وبد اخلاق میشی؟
    یه سئوال از کجا می گی من شوخ طبعم :P
    آره من همیشه شوخ هستم با همه با کوچک و بزرگ
    اخمو و بداخلاق نمی شوم ولی متاسفانه این حالت نشاط من در دیگران باعث ایجاد توقع شده اگر روزی ناراحت باشم مثل الان توی این مدت همه عالم و آدم ازت می پرسن چی شدی اون نشاطت کو
    ما هروقت تو رو میدیدیم روحیه می گرفتم و می گفتیم این دختره اصلا هیچ غمی نداره
    هر موقع اونها ناراحت بودند به من زنگ میزند تا من بهشون روحیه بدم خدایی هیچ وقت هم دریغ نکردم
    ولی امان از اون روزی که خودت داری از درون داغون میشی
    وقتی مشکلم را با مدیر کل بانکمون مطرح کردم بهم گفت در مورد هر کارمندی احتمال می دادم توی زندگی مشکلی به این بزرگی داشته باشه الا تو
    اصلا برایم غیر قابل هضم هست که اون کارمند من که این همه پر انرژی و فعال بوده یهو این چنیین پژمرده بشه
    متاسفانه چون من وابسته به شوهرم بودم نه دلبسته بهش این اتفاق برای من خیلی سخت بود ولی درس بزرگی گرفتم
    الان هم شوخ طبعم وقتی دلم می گیری با گریه توی تاپیک اگر بال داشتم منویسم بعد دوباره شاد شاد بر می گردم به زندگی

    5. شوخ طبعی چقدر میتونه شمارو به اهدافت نزدیک کنه؟
    هدف بخصوصی ندارم شخصیت من اینگونه هست تازه بعضی مواقع برایم دردسر ساز شده:D
    خوشبختیت آرزومه
    آرزوی خیلی قشنگیه امیدوارم بهش برســــــــــــــــــــــ ـــــــــــی

  6. #96
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: سری چهارم صندلی داغ!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت

    [color=#C71585] یه سئوال از کجا می گی من شوخ طبعم :P
    ببخشیدا ، شما رو صندلی داغ نشستید، حالا حالاها بایست جواب بدید ، هروقت من نشستم به سوالاتون جواب میدم.
    ایشاا... روحیه تون روز به روز بهتروبهتر بشه. باز نگی خودتی :D

  7. #97
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: سری چهارم صندلی داغ!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط گل مریم
    1-جریان زندگیتون چی شد؟چنددرصد از مشکلاتتون حل شد؟
    نقطه سر خط .هنوز هیچی، من هنوز هستم این جمله از دوستم اریو بود من زندگی ام را می کنم و روی خودم و بالا بردن مهارتهایم کار می کنم فکر می کنم اگه به یه آرامش پایدار برسم اون وقت هست که اگه هر اتفاقی بیفتد برای من خوشایند می شود هرچند که در اعماق وجودم به شوهرم عشق می ورزم و دوستش دارم
    به هر حال برایم دعا کنید

    2-اگه همسرتون الان برگرده خونه ،چجوری باهاش برخورد میکنین؟
    نمی دونم از ته دل خوشحال میشوم ولی الان من با آدم سه ماه پیش خیلی فرق کرده ام احتمالا بسیار محطاط و منطقی با او صحبت می کنم تا نه ارامشم از بین بره و نه اینکه عجولانه و احساسی تصمیم بگیرم
    حالا اون که نیومده هر وقت اومد بهش فکر می کنم:P

    3-چطوری هم کار میکنی هم به بچه ات میرسی؟
    من عاشق بچه هستم خیلس زیاد بچه دوست دارم توی زندگی ام هم اولین م مهمترین وظیفه ام رسیدگی به بچه هست جون خودم را مسئول به دنیا آوردنش می دونم
    خوب صبح اگر کمی زودتر بیدار بشی به همه کارهایت می رسی
    البته من پرستار برای بچه ام دارم که ظهرها بچه را از سرویس می گیرد تا من برسم خونه
    در کل من بیشتر با دخترم دوستم تا رابطه مادر و دختری یعنی بیشتر وقت ها با او هم بازی می شوم باهاش لجبازی می کنم مثل خودش فکر می کنم جوری که دوستاش بهش می گن مامانت مثل ما بچه هاست بهش بگو بیاد با ما بازی کنه
    البته به وقتش دخترم از من حساب هم می برد یعنی اون پرده احترام بین من و دخترم از بین نرفته و همیشه سعی کردم تصورش از پدرش هم مردی دلسوز باشه دخترم به پدرش هم خیلی احترام میذاره
    کلا ما یه خانواده سه نفری هستیم که هممون کودک درونمون بیشتر حضور داره تا خودمون


    ازروی موطلایی هم ببوس
    بوسش که می کنم هیچ اونقدر فشارش میدم جیغش در بیاد بعد می گم این ها از طرف خاله مریم بود

  8. #98
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: سری چهارم صندلی داغ!!

    بالهای صداقت عزیزم
    1-چرا عشق یعنی از خود گذشتن ؟ عشق را با هر چه که در مورد آن فکر می کنی حداقل در 5 خط تعریف کن . بگو عشق چه فاکتورهایی باید داشته باشد ؟
    2-از خودگذشتگی یعنی چه و تا کجا ( تعریف نیم خطی نه ، کامل تعریف کل )
    3-انسان بدون پیش نویس برای آنیده می تواند زندگی کند ؟!
    4-چقدر اهل تغییر بدون پافشاری هستی ؟!

    از سر بی حوصلگی پاسخ سئوالهایم را نده . پاسخ هایت برای من خیلی مهم است

  9. #99
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: سری چهارم صندلی داغ!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط m.mouod
    سلام
    علیک سلام خواهر گل خودم
    بالهای صداقت گل
    جانم موعود جان خودم
    جواب سوال اول من چی شده ؟ کلیشه ای نبود بلکه واقعی واقعی بود . خواهشا" کاملا" جدی باشه .هر عیب و ایرادی میبینی که لازمه بهم تذکر بدی یا نصیحت کنی بی رو در واسی بگو .به دیده منت میپذیرم

    هیچی چی می خواستی بشه من خودم کوچیک همه بچه های تالارم اون وقت بیام تو رو نصحیت کنم
    عزیز دلم من فقط از دردهای خودم برایت گفتم اصلا از درد های تو مشکلاتت چیزی نپرسیده ام اون وقت از کجا بدونم چه اشتباهی در کجا کرده ای که نصیحتت کنم
    آنچه که من از تو شناختم و یاد گرفتم این بود که بسیار با دیگران همدردی می کنی و خیلی مهربون هستی مشکل دیگران برایت مهم هست یادت میاد کابینتیه چقدر اعصابم خرد بود تو آرومم کردی خیلی بجا بود
    خواهر گلم توی این ایام ماه ذیحجه برایم دعا کن امیدم نا امید نشه
    من و علی باهم دوباره در کنار مو طلایی مامان بابا بازی کنیم

  10. #100
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری چهارم صندلی داغ!!

    سلام
    شما گفته اید که احساسی بوده اید اما توانسته اید به کمک تالار همدردی تا اندازه ای روی احساساتتون کنترل پیدا کنید.
    1 - 10 لینک به مطالب یا مقالاتی را اینجا قرار بده که در کنترل احساس می تواند کمک کند؟
    2 - فکر می کنید اگر کسی هر شب در تالار بتواند تا نزدیک صبح فعالیت کند، در روز هم می تواند مثمر ثمر باشد؟
    3 - آیا اصولا جایگزین نت به جای زندگی واقعی کار درستی هست؟ آیا شما به همدردی اعتیاد پیدا کرده اید؟
    4 - چه توانمندی و خصوصیتی در شما منجر شده است که بتوانید این همه تغییرپذیری مثبت در زندگی داشته باشید؟
    5 - اگر بنا باشه سه خصلت خودت را حذف کنی آنها کدامند؟


 
صفحه 10 از 46 نخستنخست 12345678910111213141516171819203040 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.