به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #7
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: تو چگونه دیگران رو شارژ می کنی؟

    سلام ستاره

    زندگی دو رو داره ،
    یه روی زندگی به کام آدمه ... همه چی وفق مراده و هیچ مشکلی وجود نداره ، تو این جور مواقع با خوشروئی ، یه تبسم ، و برخورد خوب و... هر کس که با من برخورد و ارتباط داشته باشه روحیه می گیره ، حتی بیان میکنن که ازتاثیر مثبت اخلاقت انرژی مثبت می گیریم. و از بودن در کنار شما احساس آرامش می کنیم.


    اما یه روی دیگه زندگی ، مشکلات مختلفیه که به آدم رو میاره ، گاهی حجم مشکلات انقدر زیاد میشه که توان تفکر صحیح و چاره جوئی رو از آدم میگیره (مثل یه باتلاق) اونائی که بیرون گود وایسادن میگن خیلی راحته بیا بیرون و.....راهنمائی ومشاوره میدن ....اما اونی که داره با مشکل کلنجار میره میگه که بقیه منو درک نمی کنن.
    می خوام بگم اینکه یه فردی بتونه با داشتن کلی مشکل و گرفتاری و بدبختی (مادری که بچ اش رو از دست داده ، فرزندی که با پدر ومادرش قطع ارتباط کرده ، اونی که معتاد شده، اونی که طلاق گرفته ،و....) بقیه رو شارژ کنه شق القمر کرده.

    خب حالا تو این روی سکه من سعی می کنم شکر خدا رو بجا بیارم، راضی باشم به قضای الهی ، خدای نکرده کفر نگم ، بی تابی نکنم ، توی گرفتاری آرامشم رو حفظ کنم ، به زمونه بد وبیراه نگم و.... همین ها باعث میشه اونهائی که درگیر این گرفتاری هم باشن (مثلا زن و بچه ) لا اقل توان برخورد با مشکل رو داشته باشن و احساس آرامش و سبکی کنن
    .


    حالا وقتی که مثلا برا همسرم یه اتفاق ناگواری افتاده (مثلا پدرش فوت کرده) - اون روی سکه زندگی- سعی می کنم غمخوارش باشم ، بیشتر حمایتش کنم ، بیشتر بهش محبت و احترام کنم ، اجازه بدم تا سرشو بذاره رو شونه ام و هر چی دوس داره گریه کنه و خودشو خالی کنه ، با هاش همدردی کنم وتسلای خاطرش باشم .

    کلا برام سخته وقتی که خودم دشارژم الکی بخندم و سایرین رو شارژ کنم. اما اغلب مواقع سعی می کنم گشاده رو باشم و چهره ام اونوئی رو که تو دلمه رو نشون نده و غمهام رو برا خودم نگه میدارم.

  2. 3 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 03 بهمن 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کتاب چی خوندی؟
    توسط mohamad.reza164 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 94, 21:08
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 18 اردیبهشت 93, 11:31
  3. با زندگی و سرنوشت و آیندم چه کردی؟ چرا؟
    توسط صابره در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 آبان 91, 08:37
  4. تو خودت رو چطوری شارزمی کنی؟!
    توسط setareh در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 خرداد 91, 11:59
  5. در کوله ات چه داری؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 تیر 89, 19:51

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.