به به...ببين كي اينجا نشسته......
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
به به...ببين كي اينجا نشسته......
parnian1 (یکشنبه 27 دی 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام:
فراخوان خانم های تالار همدردی...
همه زود بیاین و این صندلی را از داغی تبدیل به جزغالگیبکنید..یک هم بکنید مامور که جلوی منو بگیره
.....
ولی خداییش من همه اخطار ها رو به جون می خرم تا یک گردگیری حسابی بکنیم...
خانم ها زود باشین 3 روز بیشتر فرصت نداریم..
رئیسشون تو چنگمونه...زود باشید.....
ســــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــوالات ســــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــری یــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــک:
1) علت انتخاب نام کاربریتان چیست؟
2)اشکال نداره اگر بپرسم چند ساله که ازدواج کردید و چند فرزند دارید؟
3)چطور فقط صبح ها رو لاین هستید..مگر اداره شما رئیس نداره؟
4)مساله حیاتی: بهتر است آدم ازدواج کند یا مجرد بماند؟
5)وقتی مردم میگویند: دوستت دارم، به چه فکر میکنند؟
6)آخه چرا آواتور انتخاب نمی کنید؟
7)آدرس ایمیـــــــــــــــــــــ ـــــل خانمتون چیه؟( می دونید که تو صندلی داغ باید جواب همه سوالات رو بدید)
8)چه زمانی به سمت رئیس باند ضد زن انتخاب شدید؟
9)چه کسانی در انحراف شما از راه راست و فعالیت های ضد زن ترغیب کرد؟
10)چطور کیوان و کامران رو از راه بدر کردید ؟کامل توضیح بدهید.
11)چرا در باند ضد زن شما نقاب آنقدر ساکت هست؟دقیقا نقش نقاب رو باز کنید...
12)چرا میگن بالای چشمت ابروست ..نمی گن بالای دهانت دماغه؟؟
13)این ظلمی که در طول تاریخ به زنها کردین رو چه طور میخواین جبران کنید.
14)چرا این همه از قدرتی که ندارید دم می زنید؟ایا این ها یک سری عقده های فروخفته در مردان نیست؟:311:
15)کارت عضویت در سازمان زن ذلیلان ایرانرا بگذارید اینجا ما هم ببینیم...
16) اگه خدا شما رو زن می آفرید ،به خدا برا خلقتت آفرین می گفتی یا تبارک الله؟
17)می بینم ایمیل خانمت رو ندادی.....زود بفرمایید آدرس ایمیـــــــــــــــــــــ ـــــــــــل خانمتون چیه؟
18)خداییش شما یک روز بدون وجود زن ها می تونید زندگی کنید؟
19)چه حسی دارید الان تمام خانم های تالار می خوان بیان تیربارانتون کنندو کیوان و کامران هم هیچ کمکی بهتون نمی تونن بکنن؟
20)الان دوست دارید کله منو بکنید؟؟؟؟؟؟
**تبصره:هر خانم که این تاپیک را ببیند و سوال نپرسیده خارج شود به جامعه زنان تالار همدردی بی احترامی کرده است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت
.....**
سارا بانو (یکشنبه 27 دی 88)
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
با تشکر از محمد ابراهیمی عزیز...![]()
سلام Baby...خسته نباشید پدر بزرگوار![]()
سوالات چهار گزینه ای:
1>صندلی داغ را چگونه می بینی؟
الف)داغ داغ ب)سرد سرد ج)کمی تا قسمتی داغ د)دارم می سوزم![]()
2>تالار همدری بهتر است یا همدردان تالار؟؟
الف)هیچ کدام ب)تالار همدردی ج)همدردان تالار د)خودم![]()
3>اولین رکن در ازدواج چیست؟
الف)اعتماد ب)صداقت ج)صمیمیت د)تلفیقی از هر سه مورد
4>جایگاه طنز در کشور ما در چه حدی است؟
الف)در حد عالی ب)توجهی به طنز وجود ندارد ج)نسبتا خوب د)نظری ندارم
5>یک پدر در اولین وهله باید به کدامیک از اعضای خانواده توجه کند؟
الف)فرزندان ب)همسر ج)خودش د)هیچ کدام
سوالات تکمیلی:
6>دو ویژگی یک مردزن زلیل....................و.................... است.
7>هیچ گاه به امید ...............کسی با او وارد زندگی مشترک نشویم.
سوالات تشریحی:
8> به نظرتان چرا در مواردی زنان و مادران که با تحمل سختی و مشقت یک فرزند را به دنیا می آورند حتی حق نام گذاری بر روی فرزند خویش را ندارند و این نام گذاری تنها با تایید پدر انجام می گیرد؟؟
9>به نظرتان اینکه می گویند حقوق زن و مرد باید برابر باشد...صحیح است؟ اگر این چنین است این حقوق تا چه حدی در جامعه ما راعایت می شود؟؟
10>روزی فردی به من گفت:: ""زیباترین و برترین خدمتی که یک پدر می تواند در حق فرزندانش انجام دهد این است که همسرش را دوست بدارد""![]()
این جمله را چگونه توصیف می کنی؟
با سپاس فراوان از شما.... دوستتان داریم![]()
حسین پور (یکشنبه 27 دی 88)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
جناب بی بی اول باید روی صندلی داغ جلوس نمایید بعدا به سئوالات پاسخ دهید
اینجا سه صندلی موجود می باشد
سوال اول)
روی کدام یک می نشینید؟چـــــــــــــــــ ـــــــرا؟
![]()
بالهای صداقت (دوشنبه 28 دی 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
اقاي بي بي بي صبرانه منتظر جوابتون هستيم.....بچه ها راستش من هيچ سوالي به ذهنم نميرسه....ميشه من داور بشم؟؟
سوالات ساراگلي و بالهاي صداقت خيلي باحاله تركيدم از خنده.......![]()
parnian1 (دوشنبه 28 دی 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
[b]از نظر خودتون بهترين هديه اي كه براي خانمتون خريدين و فكر ميكنين دوسش داشت چي بود؟
آشپزي شما بهتره يا خانمتون؟
مادر خانمتون رو خيلي دوست دارين نه؟؟
parnian1 (دوشنبه 28 دی 88)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام baby
1 - 5 انجمن که برای شما جذاب و دوست داشتنی هست را به ترتیب اولویت نام ببر؟
2 - 5 انجمن که برای شما مفید واقع شده به ترتیب اولویت نام ببر؟
3 - 5 انجمن که شما حس می کنید برای دیگران توانسته اید مفید واقع شوید نام ببر؟
4 - 5 انجمن که کمتر مطالعه کرده اید، یا کمتر در آنها پست زده اید نام ببر؟
5 - 5 نکته آموزنده که در استفاده از این تالار می تواند برای اعضاء مهم باشد نام ببر؟
6 - درسته از گمنامی خوشت می آید، حالا چرا آواتار انتخاب نمی کنی؟
7 - یه تجربه، یا یه خاطره که برایت در تالار جالب بود بگو؟
8- اگر به شما فرصت بدهند در دنیا فقط یک جمله برای آدمها بگویی و آن جمله ماحصل علم و تجربه ات در زندگی باشه چی می گی
مدیرهمدردی (دوشنبه 28 دی 88)
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام و درود به برادر بزرگوار جناب آقای baby
1- جدا" نظراتی که دوستان در مورد رئیس باند ضد زن نسبت به شما دارن و کلا" صحبتهایی که در مورد مخالفت شما با زن میشه ، تو رفتارتو با همسرتون تاثیر داره یا خیر ( حتی به شوخی ) ؟ اگه داره توضیح بدید لطفا" .
2- شما خواهر دارید ؟
3- حسی که همین الان نسبت به آقا امام زمان (عج) دارید رو بیان کنید .
4- دوست دارید اعضای تالار شما رو با کدامیک بشناسند : برادر ، دوست ، رئیس باند ضد زن ، پدر نمونه ، همسر نمونه ، یک همدرد ؟
5- جدی جدی نظرتون راجع به روابط آزاد دختر و پسر چیه ؟
6- اگه متوجه بشید فرزندتون از بین جنس مخالف دوست انتخاب کرده چطور باهاش برخورد میکنید که از کارش دست بکشه ؟
7- تو خونه شما کی سالاره : مرد ، زن یا فرزند ؟
8-فکر میکنم آشپز خوبی باشید درسته ؟
9- همسرتون خیلی زیاد به منزل پدرشون میرن ؟ اگه بله ، شما راضی هستید ؟
10- ( لطفا" خانمها ناراحت نشن ) من هیچوقت دوست ندارم با خانمهای تالار علیه شما اقدامی بکنم ، باور میکنید یا نه ؟ چرا ؟
11-مردانگی رو در چی میبینید ؟
12- همسرتون میدونه شما عضو تالار همدردی هستید ؟
13- تا حالا مورد شک همسرتون قرار گرفتید ؟ اگه بله چطور شکش رو برطرف کردید ؟
ببخشید اگه سوالاتم زیاد بود میخواستم از تجربه تون استفاده کنم .
ممنون که پاسخ میدید![]()
m.mouod (دوشنبه 28 دی 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
وای ببین جه خبره ،
اولا من اصلا قرار نبود رو صندلی داغ بشینم ، قبلا نشستم و جواب دادم . یعنی اگه مدیر محترم صندلی قبل از این بهم اعلام می کردن قطعا پاسخم همین بالائی بود ، اما چون ابلاغ کردن (نمی دونم دسیسه ای تو کار بودهیا ...) و دوستان هم اینقدر استقبال (خدا به خیر کنه ) کردن ، چشم می شینم و به سوالات در حد توانم پاسخ میدم.
اما امروز بخاطر یه گرفتاری و مشکل مالی ، باید برم دادگاه . از دوستان می خوام برام دعا کنید که این مساله ختم به خیر بشه.
به قول ؟ می دوستمتون![]()
baby (دوشنبه 28 دی 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
اي بابا .....حالا چون عذرتون موجه بود ايرادي نداره......
موفق باشيد...ايشالا به خير و خوشي تموم بشه(دادگاه رو ميگما)
parnian1 (دوشنبه 28 دی 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)