سلام نفربعد از الان نوبت خانم موطلايي است كه در صندلي داغ شركت كنند![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام نفربعد از الان نوبت خانم موطلايي است كه در صندلي داغ شركت كنند![]()
تشکرشده 478 در 87 پست
سلام
من منتظر همه هستم زودتر بیایید:
زودباشید عجله دارم
اقای ابراهیمی
شماسوال
بپرسید
خاله انی
شما هم هستید؟
پس سوال بنویسید![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام دختر خوب مهربان دلسو ز خانم موطلايي عزيز سوال از شما
1_يك جمله درباره مادر بگويد
2_يك جمله درباره پدر بگويد
3_چه خواننده موسيقي دوست داريد
4_چه رشته ورزشي دوست داريد
5_يك ضرب المثل بگويد
6_اخرين كتابي كه مطالعه كرديد كي بود و نام ان چه بود
7_بهترين دوستون توي تالار كيه
8_يك جمله درباره مدير همدردي بگويد
9_چه مطلب يا پستي در تالار براي شما خنده دار بود
10_نظرتان در رابطه با خودتان چيست
11_زيياترين تصوير ذهني يا خاطره تان چيست
12_نظرتان در رابطه با عشق چيست
13_يك جمله درباره مكه مدينه كربلا بگويد
14_نظرتان درباره صندلي داغ بگويد
15_يك جمله درباره محمد ابراهيمي بگويد
16_اگر بري مكه اولين دعايي كه مي كنيد چيه
17_يك انتقاد يا تذكر كلي به اعضا يا تالار
18_يك بيت شعر بگو
19_دوست داشتي كنسرت گروه اريان در تهران برويد
20_چه ارزويي داري
21_كدام گل رو دوست داري
22_مهمترين چيزي كه از همدردي ياد گرفتي
23_يك پيشنهاددرباره تالار بگويد
اميدوارم هميشه موفق باشيد:
![]()
تشکرشده 478 در 87 پست
پس چی شد؟
رفتید که رفتید
بی انصافا![]()
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
سلام خاله
من هم عجله دارم و باید زودتر بروم اما گفتم اول سئوالهای صندلی داغ ترا بنویسم . بعد ...
1- موطلای خوشگل ما دقیقا کلاس چندم است ؟
2- بزرگترین ارزوی موطلایی
3- دنیا را چه رنگی می بینی ؟
4- کدام برنامه ی تلویزیونی و کارتونی را خیلی دوست داری
5- من عاشق عمو پورنگ و امیر محمد هستم . نظر تو در مورد این دو نفر چیست ؟
6- در زندگی چه هدفی داری ؟
7- با چه نوع اسباب بازی بهتر ارتباط برقرار می کنی ؟!!( دارم بهت کلک می زنم ......شاید خواستم برات کادو بخرم )
8- در تالار با چه کسانی بیشتر از همه دوست هستی ؟!!
9- اسم صمیمی ترین دوستت در دنیای واقعی چیه ؟!!
این هم جایزه نشستن روی صندلی داغت خاله تا فردا شب که بیام و ببینم چی نوشتی
تشکرشده 478 در 87 پست
نوشته اصلی توسط محمدابراهيمي
نوشته اصلی توسط ani
مو طلایی (شنبه 17 بهمن 88)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
سلام به دختر گل تالار که همه از جمله خودم خیلی دوستش دارم
حالا سئوال های مامانی
1-دوست داری مامان چه جور مامانی باشه؟
2-بزرگترین آرزویی که از خدا خواستی چی بوده؟
3-چرا بعضی از آدم ها نماز نمی خونند؟
4-کدوم درس و توی مدرسه بیشتر دوست داری؟
5-وقتی دلت می گیره چی کار می کنی؟
6-کدوم غذا را بیشتر از همه دوست داری؟
7-کدوم غذا رو مامان بهتر از بقیه درست می کنه؟
8-دوست داری تعطیلات بیشتر کجا بری؟
9-چی کار می کنی مامان عصبانی میشه؟
10- چه دعایی برای مامانت از خدا خواسته ای؟
11- بیشتر از چه چیزی عصبانی می شوی؟
12-وقتی عصبانی می شوی چی کار می کنی؟
13-وقتی مامان عصبانی میشه چی کار می کنه؟
بعدا دوباره می آیم
راستی نسوختی که؟![]()
تشکرشده 478 در 87 پست
نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام:
ببین کی اومده اینجا:
مو طلایی عزیز من ..پزشک آینده تالار.....
به به به.....
خب اماده باش من شروع کردم پرسیدن ها!!!!
1) مو طلایی عزیزم اول بگه درس علوم رو دوست داره یا نه؟
2)چرا بین این همه کشور می خوای بری فرانسه درس بخونی؟
3) مامانو چند تا دوست داری؟
4)دوست داری یک خواهر کوچولوداشته باشی یا یک داداشی
شیطون و ناقلا؟
5)شاگرد اول هستی ؟
6)فکر می کنی باید چطور درس یخونی تا دکتر بشی؟
7)روز دقیق تولدت کی میشه؟
8)تو کارهای خونه به مامانت چقدر کمک می کنی؟
9)میای تو درمانگاه من کمکم کنی؟
10)صوفیا چطور دختریه؟چرا دوسش داری؟
11)از آمپول می ترسی؟
12) واااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااای........ ........یک سوال مهم ..مو طلایی استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟
13)عزیزم راستی جریان دوستی خاله خرسه می دونی چیه؟برام می گی؟
فعلا بسه خاله.خسته میشی .......
من دوباره میام با یک عالمه کادو خوشگل برای دختر خوشگلم..مامانتو ببوس...
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام بر موطلایی
بگو ببینم
1 - دوست داری مامانت چه کارهایی برایت بکنه که تا حالا نکرده ؟
2 - از چه خصوصیت بابات خوشت می آید؟
3 - اگر بخواهی یه جمله به مامانت بگویی چی هست؟
4 - چه کمکی به مامانت می کنی؟
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)