برادر گرامی ورود شما رو به تالار همدردی خوش آمد میگم
نکاتی به نظر من میرسه که بهتون میگم :
1- شما گفتید از همون اول چهره اش به دلتون ننشسته ، این خودش باعث میشه حتی اگه اون خانم ظاهرا" مشکلی هم نداشته باشه شما در وجودش دنبال عیب و ایراد باشید !
2- شما به اجبار نمیتونید اونو محجب کنید یا حتی برعکس اگه محجب بود نمیتونستید مجبورش کنید از حجابش دست بکشه یا کمش کنه .
3- به امید تغییرش هم نمیتونید ازدواج کنید چون عاقلانه نیست .
4- الان با اینکه هنوز ازداج نکردید و معمولا" دو طرف در چنین موقعیتی سعی در بدست آوردن دل همیدگه دارن ، اون چنین رفتار میکنه و خودشو اینجوری نشون میده پس طبق صحبتهای دیگران حرف گوش کن هم نیست !
5- اتفاقا" شاید بدتر هم بشه چون دلیلش اینه که تو منو همینجوری انتخاب کردی !
6- اگه این مسئله ( حجاب و جامعه و اعتقاد و ...) براتون مهمه پس سعی نکنید حالا که اون خودشو عوض نمیکنه شما خودتون رو عوض کنید و طبق میل اون رفتار کنید چون اون عقیده همیشه با شماست و خیلی زود پشیمان میشد که دیگه نمیشه جبران کرد.









علاقه مندی ها (Bookmarks)