سلام دوستان
ما همدیگه رو از روی آواتار و امضا هایمان می شناسیم
برایم خیلی جای سئوال هست چرا جناب بی بی آواتار نداره
بیایید برایش چندتا آواتار بذاریم
شاید یکیشون مقبول بیفته
البته با تصویری که از شخصیتش در ذهن دارید هم مرتبط باشه ها

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
سلام دوستان
ما همدیگه رو از روی آواتار و امضا هایمان می شناسیم
برایم خیلی جای سئوال هست چرا جناب بی بی آواتار نداره
بیایید برایش چندتا آواتار بذاریم
شاید یکیشون مقبول بیفته
البته با تصویری که از شخصیتش در ذهن دارید هم مرتبط باشه ها
بالهای صداقت (دوشنبه 14 دی 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)