مرسی sogand ازجوابتون
راستش من خیلی توی فکرطلاق هستم خانواده من هم خیلی روی این موضوع اصراردارن می دونم حالا یه موجی ازانتقادشروع می شه که چرا طلاق؟ وسعی کن و...ولی من واقعا" دیگه تحمل این زندگی که یک لحظه توش خوشحال نبودم روندارم. اون همیشه باعث سرشکستکیم بوده سعی کردم بهش افتخارکنم ولی خودش زده همه چیزرو خراب کرده. بیشترازهمه خساستش رنجم می ده ای کاش این عیب رو حداقل نداشت . ای کاش یه کم فکرمی کرد که چه تیشه ای به دستش گرفته وبه ریشه ما می زنه. تاشنبه خداحافظ. برام دعاکنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)