برادر جوانم آقای ابراهیمی
شما لطف دارید. در این تالار هر کسی ویژگی خاصی دارد که فرد را از سایرین متمایز می کند .
در نتیجه ی این ویژگیها هر یک از ما جز و بهترینها هستیم .
شما هم به علت ویژگیهای وجودیتان یکی از بهترینها هستید . موفق باشید و سعادتمند .[b]







. در این تالار هر کسی ویژگی خاصی دارد که فرد را از سایرین متمایز می کند . 

پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)