تمام بچه کودکستانیها جوابشان این بود: به طرف چپ.
وقتی از آنها پرسیده شد: «چرا فکر میکنید که اتوبوس به طرف چپ حرکت میکند؟»
میدانید چرا؟ فکر کنید!
.
.
.
.
.
.
.
.
جواب همهشان این بود: «چون درب اتوبوس دیده نمیشود.»
.
.
آفرین به بی بی ولی چپ میره:D








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)