سلام
من هم خیلی چون دوست دارم قاطی کودکستانی ها باشم جواب بدهم؟
به طرف چپ ، چون اگر بخواهد به طرف راست بره گیر می کنه به پروفایل بالهای صداقت
راستی این اتوبوسه؟
چرخاش چرا کمه؟
حرکت می کنه؟
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام
من هم خیلی چون دوست دارم قاطی کودکستانی ها باشم جواب بدهم؟
به طرف چپ ، چون اگر بخواهد به طرف راست بره گیر می کنه به پروفایل بالهای صداقت
راستی این اتوبوسه؟
چرخاش چرا کمه؟
حرکت می کنه؟
مدیرهمدردی (سه شنبه 17 آذر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)