به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 خرداد 91 [ 10:07]
    تاریخ عضویت
    1388-5-23
    نوشته ها
    220
    امتیاز
    3,209
    سطح
    35
    Points: 3,209, Level: 35
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    345

    تشکرشده 339 در 159 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: ازدواج با خارجي خوب است يا بد؟

    نگران نباشید اگه واقعا شما خانم ایرانی بخواهید دو راه پیش رو دارید یا به مادر و خواهرتون توی ایران بسپارید که براتون دختر خوب پیدا کنند و یه سر برید ایران و ازدواج کنید ( که تعداد بسیار زیادی از دوست های ما این کارو کردن )
    یا از بین ایرانی های همون جا یکی رو انتخاب کنید مگه می شه ایرانی توی فنلاند کم باشه ماشاالله ایرانی ها همه جا رو گرفتن حتما بعد از یه مدت دوست هاتون بیشتر می شن البته من هم قبول دارم از بین یه جامعه اماری کوچیک خیلی سخته که مورد مناسب تون رو پیدا کنید شما اگه برادر من بودید من خودم استین ها م رو بالا می زدو و براتون یه دختر خوب پیدا می کردم
    در مورد لهستان من اطلاع چندانی ندارم ولی با توجه به موقعیت جغرافیایی اونها حدس می زنم به ایرانی ها شبیه باشند و می دونم دختران زیبایی داره ( البته به پای دخترهای ایرانی نمی رسن :D)
    راستی یه نکته درسته که بعضی از این ایرانی ها خیلی ادا و اصول دارن ولی بعضی از این ایرانی ها هم رو وقتی ادم می بینه کیف می کنه از بس خانم هستند
    موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید اتنا تشکرکرده اند .

    اتنا (یکشنبه 10 آبان 88)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: ازدواج با خارجي خوب است يا بد؟

    Wintersun عزیز
    خب مبارکه ، نصف راه ازدواجو طی کردین ....، همین که ادم بخواد ازدواج کنه
    ببینین زن وشوهر بایستی تو اصول با هم مشترک باشن ،اون موقع توی شاخ وبرگها وفروع زندگی می تونن از هم یاد بگیرین وبا هم رشد کنن.
    مثلا اگه برا یه آقائی مذهب یه اصل باشه طبیعیه که اون نمی تونه با یه فردی که از لحاظ مذهبی با هاش دوره ، زندگی کنه.
    یا یکی که خیلی ناسیونالیست باشه چطور می تونه با یه فرد غیر از نشنالیتی خودش زندگی کنه و....
    پس سعی کن اول اصول خودتو بشناسی و روش فکر کنی ، اگه مغایرتی تو اصول نبود اون موقع اتفاقا یه زندگیی میشه پر از موارد جالب توجه و شگفت انگیز.
    چند وقتیه که برادر زادم با یه همسر خارجی ازدواج کرده خیلی هم از لحاظ فرهنگی از هم یاد گرفتن وهیچ مشکلی هم ندارن ،

  4. 5 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (یکشنبه 10 آبان 88)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: ازدواج با خارجي خوب است يا بد؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط wintersun77
    سلام كامران خان. در مورد معيار آشنايي و ازدواج من سالها فكر كرده ام و انگيزه ي اصلي ام ظاهر نيست ولي اولين مسئله اي كه در من نسبت به شناخت كسي انگيزه ايجاد مي كند آن جذابيت و كشش ظاهري است. من با خودم تعارف ندارم و معمولاً در زندگي كاري نمي كنم كه مردد باشم. وقتي مي دانم كه قيافه من را جذب مي كنم نمي توانم خودم را گول بزنم. مسئله اينجاست كه بعضي از دوستان گمان مي كنند وقتي فرضاً من نوعي از ظاهر صجبت مي كنم همه ي معيار هايم در اين يك مورد خلاصه مي شود. نه خير به هيچ وجه اينچنين نيست . فقط اين مورد محركيست براي مد نظر قرار دادر ملاك هاي ديگر در فرد مورد نظر. اين از اين مورد.
    در مورد مسئله غيرت آنچنان كه شما فرموديد نيستم. چون اساساً نوع روابط در اينجا متفاوت از ايران است و دوستي ساده ي زن و مرد عاديست و خود بنده نيز به اين مسئله واقفم. راستش طرز فكر من خيلي با افراد اينجا تفاوتي ندارد وگرنه كشورم را ترك نمي كردم. چون بالعكس با برخي از باورهاي رايج در ايران بيشتر در تضاد بودم تا جاهاي ديگر.
    به طور مثال خانم مولود عزيز مسئله ي دين را مطرح كردند. اين مسئله از ديد ايشان حياتيست ولي از ديد بنده فقظ انسانيت شخص مهم است زيرا كه افراد زيادي را مي بينم همه روزه كه با دينهاي متفاوت با شادي و خوبي در كنار ديگران زندگي مي كنند و ماداميكه هر كدام رفتاري انساني داشته باشند هيچ مسئله اي بوجود نمي آيد و جالب اينجاست در ايران دختر و پسر مسلمان ما كه يكي شيعه و ديگري سني است وقتي با هم آشنا مي شوند تنها دغدغه شان مذهب يكديگر است. در صورتيكه انسان بودن به شعور و فهم فرد از دنيا و پيرامون خود است نه صرفاً قالب ديني كه خود را در آن قرار داده است.
    به هر حال متشكرم از اينكه نظر خود را ابراز كرديد. قرار است من با اين خانم روز دوشنبه براي اولين بار ديدار دو نفري داشته باشيم و ساعتي را با هم گفتگو كنيم. به هر حال فكر مي كنم نظر منفي اي نسبت به من نداشته باشد چون لااقل قبول كرده با هم قراري داشته باشيم. البته گمان نمي كنم اين ارتباط به صورت جدي ادامه پيدا كند. چون كه ايشان فقط يك ترم در اينجا درس دارد و در زمستان به كشور خود باز مي گردد. اما نمي شود چيزي را پيش بيني كرد. شايد پاي عشق اگر وسط بيايد برخي از معادلات تغيير كند.
    ممنون از نطرات شما
    سلام،

    من منظورم این نبود که این تنها ملاک و معیار شماست....

    اما همونطور که خودتون اشاره کردین، در اولویت اول قرار داره برای شما....

    و این الویت اول معمولا، به انتخاب درست نمیرسه....

    اگرچه من خودم هم تا حدی مثل شما هستم...

    به هر حال....

    من با توجه به پاسخی که در مورد ایشون داده بودین پاسخ دادم، که حساسیت شما روی روابط ایشون بود،

    در مورد موندن ایشون اونجا من فکر نمیکنم مشکلی‌ باشه، ایشون راحت می‌تونن یه ترم دیگه به عنوانه دانشجوی اکسچنج اونجا بمونن البته اگه خودشون بخوان....فقط کافی‌ با استاد راهنماشون صحبت کنن و بگن که میخوان یه ترم بیشتر در دانشگاه شما بمونن...این از این...

    در مورد خانومای ایرانی‌ فرموده بودین، باید بگم تا حدودی حق با شماست مغرورن، اما به نظرم باید هم مغرور باشن....

    نجابت و پاکی‌ که در خانوم‌های ایرانی‌ می‌شه پیدا کرد(البته نه همشون) هرگز در یک خانوم خارجی‌ نمی‌شه پیدا کرد،

    در مورد مذهب هم، فکر نمیکنم از نظر مذهبی‌ مشکلی‌ برای ازدواجتون باشه....تا اونجایی که من میدونم در مورد اسلام که اینطور هست....

    البته اگه هدفتون ازدواج با این خانوم هست،

    فقط باید مطمئن بشین که از نظر فرهنگی‌ با هم به مشکل پیدا نمیکنین...

    من خیلی‌ هارو میشناسم که همسر خارجی‌ دارن و مشکلی‌ هم ندارن....

    برای من هم به شخصه مذهب مشکل و محدودیتی در این زمینه نبود(ازدواج)

    اما بد از تجربه زندگی‌ از نزدیک و آشنایی با طرز فکر و برخوردشون، نتونستم از نظر فرهنگی‌ با این مساله کامل کنار بیام ....
    و البته به شخصه ترجیح میدم با فردی زندگی‌ کنم که هم زبان خودم باشه...

    براتون آرزوی موفقیت می‌کنم


    کامران

  6. 3 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (دوشنبه 11 آبان 88)

  7. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: ازدواج با خارجي خوب است يا بد؟

    خب دوستان. من كم كم به اين نتيجه رسيدم كه دختران اروپايي و غربي به هيچ وجه مناسب رابطه جدي و ازدواج نيستند. من با آن خانم فوق الذكر دوست شدم. از قضا او از من بسيار هم خوشش مي آيد. ولي خب صحنه اي از او ديدم كه لازم به ذكر آن در اينجا نيست. دختران اينجا فكر كنم در طول عمر خود به كمتر از 100 نفر سرويس نداده باشند:P
    باز هم گلي به جمال دختران خوب و عزيز ايراني كه نجابت آنان را هيچ در هيچ جاي دنيا نمي توان يافت. اگر چه در ايران دختر هر جايي هست و در غرب هم دختران نجيبي بايد وجود داشته باشند اما به طور كلي دختران ايراني از جهات مختلف موجه تر و مرجح تر هستند.
    دوست عزيزمان جناب baby فرمودند كه من قصد ازدواج دارم. نه من نيت كار خاصي ندارم. ممكن است فردا شخصي را مظابق ميلم بشناسم و به او خيلي جدي فكر كنم و ممكن هم هست كه اتفاق خاصي نيفتد و سالها طول بكشد تا زمان ازدواجم فرا برسد.
    ولي همانطور كه دوستمان اشاره كرد ما مردان ايراني هر كاري هم كه بكنيم نمي توانيم بي غيرت باشيم و من به شخصه خودم را شخصي داراي فكر باز و داراي تحمل آزادي هاي معقول مي دانم اما شايد بودن در رابطه با اين دختران نيازمند كمي بي غيرتي مي باشد كه من از اين مسئله معذورم.
    نكته ي ديگر اين است كه در اينجا ايجاد رابطه آسان تر از ايران است به همين ميزان هم پايبندي ها كمتر.
    ممنون از توجهتان
    سبز باشيد دوستان

  8. 7 کاربر از پست مفید wintersun77 تشکرکرده اند .

    wintersun77 (دوشنبه 11 آبان 88)

  9. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: ازدواج با خارجي خوب است يا بد؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط اتنا
    شما اگه برادر من بودید من خودم استین ها م رو بالا می زدو و براتون یه دختر خوب پیدا می کردم
    من خواهر ندارم راستي. هممون پسريم
    4 تا داداش. من هم اولي ام.
    خواهر داشتن اين جور جاها به درد مي خوره:D
    كسي هم نيست وقت مردن برامون گريه كنه
    (آخرش شوخي بود)

  10. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: ازدواج با خارجي خوب است يا بد؟

    خیلی حیف شد دوست عزیز،
    چند وقتیه تو تالار عروسی نداشتیم ، اگه میشد یه جشن عروسی می گرفتیم خیلی خوب می شدا.

  11. کاربر روبرو از پست مفید baby تشکرکرده است .

    baby (دوشنبه 11 آبان 88)

  12. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 خرداد 89 [ 17:47]
    تاریخ عضویت
    1388-9-03
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    2,372
    سطح
    29
    Points: 2,372, Level: 29
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    Post RE: ازدواج با خارجي خوب است يا بد؟

    سلام دوستان عزیز
    من مطالب رو کامل خوندم
    دوست دارم نظرم رو بگم و بعد حتما به من جواب بدید.
    اولا که واقعا چه معنایی داره مرد ایرانی هر کاری که بخواد می کنه بعد به دنبال دختر محجوب و سالم ایرانی هستش؟
    آیا فکر نمی کنید دختر ایرانی به خاطر شرایط جامعه هم نجیب می مونه و اگر در خارج باشه خیلی شبیه خارجی ها میشه؟
    این مورد رو در مورد خیلی از هموطنان عزیز در آلمان دیدم
    *بعدشم مثلا بگم این جذابیت ظاهری که فرمودید نسبی هست و برای بسیاری از مردای ایرانی ظاهر غربی جذابتره پس نمیشه گفت دختر ایرانی زیباترینه هر چند زیبایی فقط ظاهری نیست
    *به نظر من دختر ایرانی که مادی نباشه خیلی زیبا فکر میکنه .ولی به خاطذ چشم و همچشمی که در ایران هست خوب طبعتا دخترها خیلی مادی شدن.
    *برای خارج هم خیلی دخترها راغب هستن که با خارج ازدواج کنند نه با شخصی ایرانی یعنی خارج خیلی جذابیت داره براشون سالهاست همه با پدیده "دختر پستی" اشنا هستن
    دوست عزیز شما از کجا فهمیدید این خانم به خیلیا سرویس دادن یا ...
    می خوام کلا بگم ما ایرانی ها هزاران مشکل داریم و بجای اصلاح خودمون به دیگران ایراد می گیریم...
    خیلی از مردای ایرانی خوب رو دیدم که وقتی خواستن به خانومشون کمک کنن مارک زن ذلیلی خوردن ببخشیذا بعضی از خانوما هم فرهنگ آزدواج ندان..
    در اخر هم طلاق بین ایرانی و آلمانی از طلاق بین ایرانی ایرانی خیلی کمتره و این رو از روی نمونه های عینی میگم که دیدم.
    هدف گفتن نظرام بود نه اینکه بخوام چالشی ایجاد کنم...

  13. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: ازدواج با خارجي خوب است يا بد؟

    سلام. دوست عزيز من هر كاري نكردم. خوب آدم اينجا تنهاست اگر با كسي دوست نشه از تنهايي رنج مي بره. من يك صحنه از ايشون ديدم كه باعث اين شد كه قضاوت كنم كه پايبندي ندارن. البته اين خانم با من دوست شده و به شدت هم علاقمنده و مي گه همش به تو فكر مي كنم و اين حرفها. و خيلي ازم معذرت خواسته سر اون قضيه كه ذكر كردم و بهم مي گه تو بايد به من اعتماد كني. البته ايشون به زودي از اين كشور مي ره و يك ترم ديگه در كشور خودش بايد درس بخونه تا درسش تموم بشه و گفته كه درسم تموم بشه مي خواهم تو اسكانديناويا زندگي كنم و بهم مي گه من دوست دارم دوستيمون ادامه داشته باشه. يه بار هم گريش گرفت وقتي كه گفت بايد به زودي فنلاند و ترك كنه و برگرده كشورش. من هم راستش اولش خيلي از اين خانم خوشم ميومد و تو اين مدت دوستي رفتارش خوب و مورد پسند بوده اما رو اون حساب اون موضوعي كه گفتم هيچ وقت نمي تونم از ته دل عاشقش بشم چون اعتمادي ندارم بهش.من اگر ادامه دادم دوستيمو به خاطر اين بود كه مي خواستم زياد تنها نباشم. دوست زياد هست اما دوست صميمي نداشتم. قصدم از رابطه وقت گذروني و عياشي نبود.
    من 25 سالم داره تموم ميشه. تو زندگيم شايد از سنم تجربياتم كمي بيشتر باشه به همين دليل اگر بخوام با كسي هم باشم ميخوام جدي باشه و از روي تفريح وقت تلف كردن نباشه. اما خوب فعلاً زندگيم ثبات كامل نداره و تا موقع مناسبش عجله نمي كنم اما به فكر هستم.
    قبول دارم ممكنه خيلي از دخترهاي ايراني اگر بيان اينجا ممكنه به واسطه ي جو موجود اون عفت و پاكدامني رو كه به طور مثال ممكن بود در ايران داشته باشند اينجا نداشته باشند . ولي اگر آدم اصيلي باشه جو زده نمي شه و مي تونه خودش رو در شرايط آزاد و بدون قيد و بند هم حفظ كنه. من هم قبول دارم ازدواج ايراني ها در خارج مشكلات زيادي داره . اميدوارم اگر قرار باشه با يك ايراني ازدواج كنم خوبش نصيبم بشه كه به مشكل نخورم.
    بعدش هم ترجيح مي دم با كسي كه آشنا ميشم يك مدت طولاني دوست باشم تا بتونم از روي شناخت بيشتر انتخابش كنم تا به قول شما بي فرهنگاش به تورم نخوره و بهم نگه زن ذليل. آخه من اگر كسي رو دوست داشته باشم خيلي بهش محبت مي كنم و اگر به قول شما بي فرهنگ و كم جنبه باشه ممكنه نقطه ضعف بدونه.
    در مورد اينكه دخترها با خارج مي خوان ازدواج كنند كاملاً با شما موافقم. و دوست ندارم واقعاً با اين جور آدمها برخورد داشته باشم.

    سلام. دوست عزيز. من هر كاري نكردم. خب آدم اينجا تنهاست اگر با كسي دوست نشه از تنهايي رنج مي بره. من يك صحنه از ايشون ديدم كه باعث اين شد كه قضاوت كنم كه پايبندي ندارن.نميگم ايشون حتماً به صد نفر سرويس داده اما خب مريم مقدس هم نيست. البته اين خانم با من دوست شده و به خيلي هم علاقمنده و مي گه همش به تو فكر مي كنم و اين حرفها.از اينكه من بهش بگم به يادشم و دلم براش تنگ ميشه خيلي خوشش مياد و خيلي ازم معذرت خواسته سر اون قضيه كه ذكر كردم و بهم مي گه تو بايد به من اعتماد كني. البته ايشون به زودي از اين كشور مي ره و يك ترم ديگه در كشور خودش بايد درس بخونه تا درسش تموم بشه و گفته كه درسم تموم بشه مي خواهم تو اسكانديناويا زندگي كنم و بهم مي گه من دوست دارم دوستيمون ادامه داشته باشه. يه بار هم گريش گرفت وقتي كه گفت بايد به زودي فنلاند و ترك كنه و برگرده كشورش. من هم راستش اولش خيلي خيلي از اين خانم خوشم ميومد و تو اين مدت دوستي رفتارش خوب و مورد پسند بوده و موردعلاقمه اما رو اون حساب اون موضوعي كه گفتم هيچ وقت نمي تونم از ته دل عاشقش بشم چون اعتمادي ندارم بهش.من اگر ادامه دادم دوستيمو به خاطر اين بود كه مي خواستم زياد تنها نباشم. دوست زياد هست اما دوست صميمي نداشتم. قصدم از رابطه وقت گذروني و عياشي نبود.
    من 25 سالم داره تموم ميشه. تو زندگيم شايد از سنم تجربياتم كمي بيشتر باشه به همين دليل اگر بخوام با كسي هم باشم ميخوام جدي باشه و از روي تفريح وقت تلف كردن نباشه.دادشم كه 23 سالشه بهم مي خنده مي گه احمق واسه خودت عشق و حالتو بكن زن واسه چيته و اين حرفها. اون ايرانه.تعريف از خود نباشه ظاهرم جوري هست كه برام دختربازي و مخ زني كاري نداره مهارتش رو هم دارم.آخه ايران معلم هم بودم و آدم كم رويي نيستم اصلاً. ولي من روحيم جوريه كه رومانتيكم دلم مي خواد روي يك فرد حساب كنم و ارتباط بي هدف و سطحي قانعم نمي كنه و دوست دارم عاشقانه زندگي كنم.كلاً به هنر هم زياد علاقه دارم. اما خوب فعلاً زندگيم ثبات كامل نداره و تا موقع مناسبش عجله نمي كنم اما به فكر هستم.
    قبول دارم خيلي از دخترهاي ايراني اگر بيان اينجا ممكنه به واسطه ي جو موجود اون عفت و پاكدامني رو كه به طور مثال ممكن بود در ايران داشته باشند اينجا نداشته باشند . ولي اگر آدم اصيلي باشه جو زده نمي شه و مي تونه خودش رو در شرايط آزاد و بدون قيد و بند هم حفظ كنه. من هم قبول دارم ازدواج ايراني ها در خارج مشكلات زيادي داره . اميدوارم اگر قرار باشه با يك ايراني ازدواج كنم خوبش نصيبم بشه كه به مشكل نخورم.
    يه چيزي هم بگم دخترا حال كنن. اينجا دو سه بار از پسرهايي از جمهوري چك و قبرس و فرانسه كه باهم دوستيم مي گفتن Iranian girls are really hot and sexy. من هم گفتم آره ولي نه براي هر كسي فقط براي شوهرشون. اگه زن ايراني دوست داري برو ايران ازدواج كن همونجا هم بمون. تصور كنيد با اين وضعيت گل و بلبلي!! كه اونجا هست چه حالي بهشون دست مي ده بعد از اين حرف.
    داشتم مي گفتم. من ترجيح مي دم با كسي كه آشنا ميشم يك مدت طولاني دوست باشم تا بتونم از روي شناخت بيشتر انتخابش كنم تا به قول شما بي فرهنگاش به تورم نخوره و بهم نگه زن ذليل. آخه من اگر كسي رو دوست داشته باشم خيلي بهش محبت مي كنم و اگر به قول شما بي فرهنگ و كم جنبه باشه ممكنه نقطه ضعف بدونه.
    در مورد اينكه دخترها با خارج مي خوان ازدواج كنند كاملاً با شما موافقم. و دوست ندارم واقعاً با اين جور آدمها برخورد داشته باشم.

    لطفاً ارسال دوم را بخوانيد. اولي زود و بدون تكميل شدن ارسال شد و نميشه پاكش كرد.

  14. 2 کاربر از پست مفید wintersun77 تشکرکرده اند .

    wintersun77 (پنجشنبه 12 آذر 88)

  15. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 خرداد 91 [ 10:07]
    تاریخ عضویت
    1388-5-23
    نوشته ها
    220
    امتیاز
    3,209
    سطح
    35
    Points: 3,209, Level: 35
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    345

    تشکرشده 339 در 159 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: ازدواج با خارجي خوب است يا بد؟

    دقیقا شرایط شما رو درک می کنم و خوشحالم از این بایت که خیلی منطقی دارید به مساله ازدواج تون فکر می کنید
    یه نکته به نظر من اومد و اون هم این بود که شما تمایل دارید مدت زمان دوستی تون طولانی باشه و اگه اشتباه نکرده باشم نجابت و خانمی طرف خیلی براتون مهم ه
    ولی من فکر نمی کنم دختر نجیبی پیدا بشه که حاضر بشه به مدت طولانی با کسی دوست بشه

  16. کاربر روبرو از پست مفید اتنا تشکرکرده است .

    اتنا (جمعه 13 آذر 88)

  17. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 آذر 89 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-13
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    3,151
    سطح
    34
    Points: 3,151, Level: 34
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    174

    تشکرشده 173 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با خارجي خوب است يا بد؟

    خانم اتنا اینکه دختری با پسری به مدتی دوست بشه که هر دو طرف به یک شناخت برسن(که مدتش ممکنه که واسه هر کسی با دیگری فرق داشته باشه)دلیل بر پاکی یا نا پاکی کسی نیست.
    مهم این هست که جنس این رابطه چگونه هست؟؟؟
    و رفتار هر دو طرف
    و میزان صداقت هر دو طرف در مورد این رابطه و اهدافشان از ایجاد رابطه

    بیایین اینقدر راحت در مورد شخصیت ادم ها و نجابت و پاکی اونها قضاوت نکنیم.

  18. 2 کاربر از پست مفید MOHAMMAD. تشکرکرده اند .

    MOHAMMAD. (شنبه 14 آذر 88)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست حذف کاربری، خواهشمند است مدیران سایت توجه فرمایند
    توسط ترنم1 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آبان 95, 17:13
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.