با سلام
فرشته خانم عزیز امیدوارم از بنده دلخور نشده باشین
اون سوال اولی که پرسیدین ابهام توش بود و قطعا نمیشد که بهش جواب قطعی داده بشه
اما حالا که شما سوال رو واضح گفین بنده هم صراحتا میکم که حاضر نیستم با دختری که دارای اینگونه رابطه ها ی افسار گسیخته باشه ازدواج کنم چون این رو برای خودم هم بد میدونم واسه اینکه به عقیده من این کار روح آدم رو تخریب میکنه و از درون معصومیت و پاکی رو از انسان میگیره
و بدونین که دخترا هم اینو خوب میدونین که الان در جامعه کنونی ایران نظر مرد ها در این مورد چیه و واسه همین هم امار دروغ گویی بالا رفته و همینطور عمل های ترمیم و یا رابطه های جنسی که ....خودتون بهتر میدونین
بنابراین هیچ راهی واسه اینکه ما این مسائل خصوصی کسی رو بفهمیم وجود ندارد
شاد باشین









علاقه مندی ها (Bookmarks)