RE: شب های روشن همدردی(11 پنچشنبه شبها)
برای من هم دعا کنید .
دلم آغوش گرم و امن پروردگار م را می خواهد . آغوشی که در آن بی هیچ دغدغه ای - بی هیچ حس دلتنگی و بدی لختی بیاسایم و لمیدن در آغوش او مرا از آماج این افکار سیاه دور کند . خدایا به تو پناه می آورم .
خداوندا کمکم کن و به من قدرت بده تا همیشه و در همه حال شاکر و سپاسگزار نعمات تو باشم .
خداوندا کمکم کن و به من قدرت بده تا در مقابل سختی ها ایستادگی کنم و فرو نریزم .
خداوندا کمکم کن و به من توان بده تا در مقابل ظالم ذلیل نباشم .
خداوندا کمکم کن و به من توان بده تا مظلوم نباشم
خداوندا کمکم کن و به من توان عاشقی بده .
خداوندا کمکم کن و به من توان بده تا عاشق بی مدعا باشم .
خداوندا کمکم کن و به من توان بده تا از زبانم به حق استفاده کنم
خداوندا کمکم کن و به من توان بده تا قدر نعمتهای تو را بدانم
خداوندا کمکم کن و به من توان بده تاحقی را ناحق نکنم .
خداوندا کمکم کن و به من توان بده تا از زبانم درست استفاده کنم .
خدواندا کمکم کن وبه من توان بده از دستهایم برای در آغوش گرفتن انسانهای همیشه تنها بهره ببرم
خداوندا کمکم کن و به من قدرت بده تا با چشمهایم درست ببینم
خداوندا کمکم کن و به من قدرت بده تا اسیر قضاوت نشوم
خداوندا کمکم کن و به من قدرت بده تا اسیر افکار شیطانی نشوم
خداوندا کمکم کن و به من قدرت بده تا ایمان و امیدم را از دست ندهم .
خدایا خواهش می کنم کمکم کن تا بنده سرشکسته و رو سیاهت نباشم .
خدایا مرا در آغوش بگیر و بگذار بی هیچ منتی در آغوش گرم و مهربان و بی منت تو آرام بگیرم .
می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم ، گفتند بهانه است
خندیدم ، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم
( دکتر علی شریعتی )
علاقه مندی ها (Bookmarks)