خدا همه ی بیماران رو شفا بده از جمله برادر زاده ی موعود عزیز رو
آروم باش خانومی خدا خودش مراقبشه
تشکرشده 1,260 در 376 پست
خدا همه ی بیماران رو شفا بده از جمله برادر زاده ی موعود عزیز رو
آروم باش خانومی خدا خودش مراقبشه
mamfred (چهارشنبه 29 مهر 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
عمه مهربون ، باشه حتما دعاگو هستیم.
خداوندا به حق بنده صالحت حمزه سیدالشهدا (ع) ، حمزه این خانواده رو شفا بده![]()
baby (چهارشنبه 29 مهر 88)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
عزیزم ،مهربان
حتما. انشالله هر چه زودتر سلامتی خودش را به دست میاورد . جوان است و پر انرژی و با داشتن عمه ی با درایتی چون تو قطعا با روحیه ی قوی .
من مطمئنم تا با روحیه خوب و بالا می توانی در این شرایط بیماری به او کمک کنی .
ani (چهارشنبه 29 مهر 88)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
سلام عزیزم من هم دعا می کنم در ضمن چندتا دعا هم برات میذارم که بخونی انشااله زودتر حالش خوبشه
روايت شده که مردى خدمت حضرت اميرالمومنين عليه السلام شکايت کرد از دير شدن جواب دعايش فرمود چرا نمى خواهى دعا سريع الاجابه را پرسيد که آن کدام دعا است فرمود بگو:
اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ بِاسْمِکَ الْعَظيمِ الاَْعْظَمِ الاَْجَلِّ الاَْکْرَمِ الْمَخْزوُنِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبينَ الَّذى هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ مِنْ نُورٍ وَ نُورٌ فى نُورٍ وَ نُورٌ عَلى کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضيئُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَةٍ وَ يُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّةٍ وَ کُلُّ شَيْطانٍ مَريدٍ وَ کُلُّ جَبارٍ عَنيدٍ لا تَقِرُّبِهِ اَرْضٌ وَلايَقُومُ بِهِ سَمآءٌ وَ يَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خآئِفٍ وَ يَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَ بَغْىُ کُلِّ باغٍ وَ حَسَدُ کُلِّ حاسِدٍ وَ يَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّ وَالْبَحْرُ وَيَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ حينَ يَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلا يَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَيْهِ سَبيلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الاَْعْظَمُ الاَعْظَمُ الاَجَلُّ الاَْجَلُّ النُّورُ الاَْکْبَرُ الَّذى سَمَّيْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَيْتَ بِهِ عَلى عَرْشِکَ وَ اَتَوَجَّهُ اِلَيْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَيْتِهِ وَاَسْئَلُکَ بِکَ وَ بِهِمْ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بى ...
*************************************
دعاى آن حضرت براى قضاء حوائج با توسل به قرآن
از حضرت امام رضا عليه السلام روايت شده : هرگاه امر شديدى بر تو عارض شد دو ركعت نماز بگذار، در يكى از آن ها سوره حمد و آية الكرسى ، و در ركعت دوم سوره حمد و قدر را بخوان ، پس ، پس قرآن را بالاى سر خود قرار داده و بگو: اللهم بحق من ارسلته الى خلقك ، و بحق كل اية فيه ، و بحق كل من مدحته فيه عليك ، و بحقك عليه ، و لا نعرف احدا اعرف بحقك منك ، يا سيدى يا الله (ده بار) بحق محمد (ده بار) بحق على (ده بار) بحق فاطمة (ده بار) و نام هر يك از امامان بعد از او را برده و به حق آنان خداوند را ده بار سوگند بده ، تا اين كه به امام زمان خودت برسى ، از جايگاهت بر نمى خيزى مگر اين كه حاجتت برآورده شده باشد.
***************************************
1- شخص مستغيث اين کلمات را بگويد: (يا موعود المنتظر انظر الي المحتضر)
2- خواندن اين دعا موثر است: يا محمد يا علي يا فاطمه و بنيها صلوات الله عليهم يا صاحب الزمان ادرکني يا فارس الحجاز ادرکني يا ابا القاسم المهدي ادرکني و لا تهلکني (تحفه الطالب ص 131).
چند عمل باعث استجابت دعا است
اول - گفتن بسم اللّه در اول دعا
دوم - مدح خداوند عالم
سوم - صلوات فرستادن بر محمد و آل محمد
چهارم - نا اميد شدن از مردم
پنجم - حضور قلب و اميدوار شدن به استجاب دعا
ششم - اصرار كردن در دعا
هفتم - انگشتر عقيق در دست داشتن
هشتم - انگشتر فيروزه در دست كردن
نهم - چهل مومن را قبل از دعا، دعا كردن
دهم - صد آيه از قرآن خواندن و پس از آن هفت مرتبه يا اللّه گفتن
يازدهم - ختم كردن دعا به گفتن ماشاء اللّه لا حول و لا قوه الا باللّه
**************************************![]()
بالهای صداقت (چهارشنبه 29 مهر 88)
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
خیلی ممنون دوستان خوبم . از همه تون متشکرم که تو این شرایط منو دلداری میدید و نمیذارید تنها باشم .
روایت داریم که دعا قضا را برمی گرداند حتی اگه محکم شده باشد .
خودم زیاد دعا می کنم همیشه برای همه و برای شما ها دوستان اینجا با همون نامهای کاربری که دارید
اما دعای دیگران به استجابت نزدیکتره ............باز هم ممنون خدا خیرتون بده انشاء الله همیشه سلامت باشید
m.mouod (چهارشنبه 29 مهر 88)
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
چشم حتما" من هم دعا می کنم که انشاء الله مشکل خانم آنی مادر و تمام مشکل دارا حل بشه .
m.mouod (چهارشنبه 29 مهر 88)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام خدا همه بيماران رو شفا بده از جمله برادر زاده خانم موعود عزيز خدا برادر زاده موعود خانم شفا بده
محمدابراهیمی (چهارشنبه 29 مهر 88)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
من هم یک انسانم . مثل همه . گاه با مشگل - گاه بی مشگل . گاه خسته و نیازمند و گاه امدادگر و پر نیرو و....
مشگلی نیست که آسان نشود مرد می خواهد که هراسان نشود .
از همه ی شما تشکر می کنم و دستان پر مهرتان را به گرمی می فشارم . این تالار خانه و مامنی گرم و پر از حس خوب انسانهای مهربان است .ممنون .
من هم برای همه ی دوستان نازنین دعای خیر دارم .
خداوند به همگی شما و عزیزانتان سلامت و خیر و برکت بدهد .
ani (چهارشنبه 29 مهر 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
مادر مهربونمون به قدري قوي و محكم با مشكلات زندگي برخورد كردن كه براي من يه الگو هستن...........قوانين خاصي براي هر حل هر مشكل دارن كه به اميد خدا حتما اين يكي رو هم مثل بقيه ناكوت ميكنن
با قلب مهربونش هر چي از خدا بخواد اگه صلاح باشه بدست مياره..........![]()
parnian1 (پنجشنبه 30 مهر 88)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با تشکر از اتنا
این تاپیک به انجمن اعضاء منتقل شده با شبهای همدری ادغام می شود.
مدیرهمدردی (پنجشنبه 30 مهر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)