با سلام :
متاسفانه مشگلات امروزه انقدر گسترده و پيچيده شده اند كه تعامل با ان كار سختي است ولي آيا ميشود با غصه خوردن مشگل حل شود ؟ضمنا شما در تالار گوشه بسيار كوچكي از حجم انبوه مشگلات در جامعه را ميدانيد اگر اطلاعات مفصلي داشته باشيد كه خدا رحم كند !ولي فرمول من اينست :لا يكلف ا... نفسا" الا وسعها يعني :خداوند مكلف نكرده هيچكسي را (در هر كاري ) مگر به اندازه توان آن شخص .خانم محترم :خودموني عرض ميكنم مگر مجبوري همه مشگلات را بدوني !كمي به مطالب مثبت مراجعه كن مطمئن باش كساني هستند مشگلات را حل كنند .هر كسي نمي تواند روانشناس يا پليس يا قاضي يا مددكار اجتماعي و... شود ولي ميتواند يك دوست يا رفيق خوب باشد .








علاقه مندی ها (Bookmarks)