دوستان عزیز سپاسگزارم از راهنماییتون...
از صحبتایی که کردین اینو برداشت کردم که بهترین راه در حال حاضر گفتن به خانواده هاست...امشب هم میخوام اول به داداش بزرگم بگم...دعا کنید همه چیز خوب پیش بره...
مرسی...![]()
دوستان عزیز سپاسگزارم از راهنماییتون...
از صحبتایی که کردین اینو برداشت کردم که بهترین راه در حال حاضر گفتن به خانواده هاست...امشب هم میخوام اول به داداش بزرگم بگم...دعا کنید همه چیز خوب پیش بره...
مرسی...![]()
antonio (سه شنبه 17 شهریور 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)