به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 46 , از مجموع 46
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 تیر 89 [ 01:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-28
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    3,313
    سطح
    35
    Points: 3,313, Level: 35
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 37 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    دوست عزیز، با توکل به خدا، هیچ خبری نیست.. شوهرت داره واست داد میزنه مشکلی نداره و اینو داره بهت ثابت میکنه... باهات که کینه نداره و عذر میخوام، مشکل نداره که بخواد بیاد بهت بگه و اذیتت کنه.. پس گفتنش از سر این هست که بدونید مشکلی نداره.. بعدم، این اسمسا دقت کرده باشید، اغلب واسه برانگیخته شدن اعصاب نوشته شدن، نه صحبت عادی. بعد هم، اون رفتار دختره که بعد از مدتی تلاشف فوش و ... میده، داره باهات صحبت میکنه، میگه مشکل داره و از اونه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید mehrdad24 تشکرکرده است .

    mehrdad24 (جمعه 13 شهریور 88)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 خرداد 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-12-17
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,525
    سطح
    37
    Points: 3,525, Level: 37
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    ممنون كه دلداريم ميدين.با صحبت هاتون خيلي آروم مي شم.
    راستش منم باور نمي كنم كه اون اس ام اس ها راست باشن.چون اگه واقعا دوست دخترش باشه كه اونجوري اس ام اس نمي ده.
    من مشكلم اينه كه ميگم چرا بايد يه همچين چيزايي براي شوهرم پيش بياد.به نظرم كسي كه سالم زندگي كنه نبايد چيزي براش پيش بياد.اون هم به اين طولاني.الان تقريبا يه سال شده.اما هنوز ماجرا تموم نشده.
    همش مي گم نكنه شوهرم زير زيركي يه كارايي مي كنه كه به عواقبش اينجوري دچار ميشه؟؟
    اما راستش تاحالا هم چيز مشكوكي از شوهرم نديدم.
    ماريا انصاري از انزلي

  4. #43
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 تیر 89 [ 01:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-28
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    3,313
    سطح
    35
    Points: 3,313, Level: 35
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 37 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    دوست عزیز ، کار زیر زیرکی خیلی زودتر از اونچه فکر کنی تابلو میشه و یک مسئله رو هم خدمتت عرض کنم..
    کسی که به قصد کشتن کسی از دیوار خانه ای میره بالا (و بعد میاد پائین!!!!)، اگه تفنگ! و چاقو داشته باشه، مطمئنن از ابزار برترش استفاده میکنه.. ایشون اگر واقعا چیزی تو چنته داشتن، هیچ وقت یک سال اون رو مخفی نمیکرد و همون روزا اول واسه اثبات حرفا خودش، رو میکرد... افراد تا سنی ازدواج، زندگی اجتماعی خاص خودشون رو دارن، که هیچ کس نمیدونه چی شده و چی رفته، ولی کسی که پاکه، دلیل نمیشه حتماً مسئله ای گرفتارش نشه..
    اون اوایل که رانندگی میکردم به پدرم میگفتم حتماً احتیاط میکنم و آروم رانندگی میکنم.. میگفت تو خوب رانندگی کن، تو مراقب باش، یکی که مراقب نیست میاد میزنه بهت...

  5. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    ماري جون وقتي ميبيني رفتار مشكوكي از همسرت سر نميزنه شك و دودلي واقعا بي معنيه...اما هر كس ديگه اي هم جاي تو باشه نميتونه بيبنه يكي به شوهرش مسيج عاشقانه(حتي براي مزاحمت و ....)ميزنه پس به جاي اين شكنجه روحي برو براي همسر دلبندت يه سيم كارت جديد بخر و بگو با اينكه ميدوني به خاطر موقعيت شغليش عوض كردن شمارش سخته ولي به خاطر زندگيش و ارامش و اسايش شما اين كارو بكنه.......به نظر من اين تنها كاريه كه براي راحتي شما ميتونه انجام بده
    اميدت به خدا باشه.....

    در ضمن درسته كه شكايت از خط ايرانسل به جايي نميرسه اما من واقعا نميفهمم كه چرا از اون خط ثابت شكايت نميكنيد؟كار زيادي نداره.....
    ببين نميخوام با حرفي كه ميزنم بدبيني و شكت بيشتر بشه اما اگه دوست دختر سابق همسرت باشه كه بهش زنگ ميزنه ممنكه بعدا مشكلات عجيب و غريبي برات پيش بياد......سعي كن اين مشكل و مزاحم رو يكبار براي هميشه از ريشه بكني....
    بشين با همسرت اتمام حجت كن بگو ديگه نميتونم تحمل كنم هر روز يه شماره جديد با يه روش جديد اعصابمونو بهم بريزه ازت ميخوام كه اين مشكل رو هر جور صلاح ميدوني حل كني همين(محكم و قاطع)

  6. کاربر روبرو از پست مفید parnian1 تشکرکرده است .

    parnian1 (شنبه 14 شهریور 88)

  7. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 خرداد 90 [ 22:41]
    تاریخ عضویت
    1388-5-31
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    2,638
    سطح
    31
    Points: 2,638, Level: 31
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    سلام منم با عوض کردن سیم کارت موافقم بگو عوض کنه ببین بازم مورد مشکوکی می رسه یا نه؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید سوگلی تشکرکرده است .

    سوگلی (شنبه 14 شهریور 88)

  9. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 خرداد 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-12-17
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,525
    سطح
    37
    Points: 3,525, Level: 37
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    سلام دوستان.ممنون از راهنماييتون. ولي شوهرم سيم كارتو عوض نمي كنه يعني نمي تونه عوض كنه.هزاران نفر مشتري اين خط رو دارن كه بعضي هاشونو حتي شوهرم شمارشو نداره و فقط اونا دارن.نمي تونه به اين همه آدم شماره جديد بده.شوهرم كارش خيلي وسيعه و با اين خط كار مي كنه.ضمن اينكه خط به اسم باباشه و باباش هم تو يه شهر ديگه هست.و اينكه شوهرم پيش باباش خيلي رودروايستي داره.نمي خواد باباش وارد جريان بشه.
    ضمنا شوهرم اصلا به اين مزاحم ها اهميت نمي ده و اوايل كه من ناراحتيمو نشون مي دادم و مي گفتم يه فكري بكن مي گفت اين مزاحمه و به ما آزاري نمي رسونه.بزار اونقدر اسمس بده كه خسته بشه.
    (شوهرم هيچ وقت جواب اسمسا رو نمي ده و جواب تماس هارو هم نداده تا حال)
    وقتي مي گم پيگيري كن مي گه درد سر درست مي شه.شهر كوچيكه.اينجور چيزا.همش ميگه ولش كن من دوست ندارم براي يه همچين مسئله بي اهميتي پام اينور اونور باز شه.
    نمي دونم والله
    شايدم راست بگه.بابام هم بهم مي گه اهميت نده. خودش ول مي كنه
    دوستان ،‌شوهرم هر چي كه قبلا بوده رو بهم گفته .در كل تو اينجور چيزا سادست و قايم نمي كنه.
    يعني مي شه چيزي باشه كه من ندودنم.خودش بارها گفته كه اصلا شكش به كسي نمي ره.
    حتي گاهي ميشينيك حدس مي زنيم باز حدسامونو رد مي كنيم.مثلا ميگيم نكنه كار فلاني باشه.بعد دوباره ميگيم نه بابا فلاني از كجا فلان مطلب رو مي دونه...
    يعني به نظرتون خودش مي دونه كار كيه ولي الكي حدس و گمان بازي ميكنه با من ؟؟؟!!
    دوستاي خوبم به جز سيم كارت عوض كردن راه ديگه اي به نظرتون مي رسه؟


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.