دوست عزیز، با توکل به خدا، هیچ خبری نیست.. شوهرت داره واست داد میزنه مشکلی نداره و اینو داره بهت ثابت میکنه... باهات که کینه نداره و عذر میخوام، مشکل نداره که بخواد بیاد بهت بگه و اذیتت کنه.. پس گفتنش از سر این هست که بدونید مشکلی نداره.. بعدم، این اسمسا دقت کرده باشید، اغلب واسه برانگیخته شدن اعصاب نوشته شدن، نه صحبت عادی. بعد هم، اون رفتار دختره که بعد از مدتی تلاشف فوش و ... میده، داره باهات صحبت میکنه، میگه مشکل داره و از اونه.








)

علاقه مندی ها (Bookmarks)