به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 46
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 خرداد 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-12-17
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,525
    سطح
    37
    Points: 3,525, Level: 37
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    بهم بگيد چيكار كنم؟
    احساس مي كنم ذهنم بيمار شده.
    شوهرم كه از خونه مي ره بيرون اگه يه ذره دير كنه به بهانه هاي مختلف جوري كه نفهمه هدف اصليم چيه بهش زنگ مي زنم.مثلا مي گم ناهار مياي خونه؟
    ماست مي خري اومدني ...!!!
    بعدش كه اون جواب مي ده اصلا به جوابش كار ندارم و با تمام دقت فقط به صداي اطراف گوش مي دم.....

    كمكم كنين. احساس مي كنم ذهنم خسته هست.
    اون مزاحم لعنتي 2 روز بود زنگ نزده بود ولي باز ديروز 10 بار زنگ زده

  2. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 99 [ 16:54]
    تاریخ عضویت
    1387-12-29
    نوشته ها
    359
    امتیاز
    14,355
    سطح
    77
    Points: 14,355, Level: 77
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    655

    تشکرشده 679 در 210 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    به نظر من شما بايد خيلي واضح و خيلي جدي و دوباره اين مساله رو با نامزدتون مطرح كنيد و به او بگيد كه به عنوان يك مرد از او انتظار داريد كه آسايش روحي رو براتون تامين كنه. يك براي هميشه راجع به اين مساله تصميمي بگيره و اونو عملي كنه.
    نمي دونم چرا راجع به شكايت كردن مشكل داريد؟ اونقدرها هم سخت نيست كه شما سخت گرفته باشيد. تلفن به نام يكي ديگه هست كه باشه، ازش خواهش كنيد يه روز با شما بياد براي ارايه مداركي كه براي شكايت لازمه. اصلا چرا تلفن رو به نام خودش نمي كنه؟ خرجي نداره كه؟

    ****** خود خودري هيچ فايده اي نداره ******

  3. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مهر 88 [ 08:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-26
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    3,770
    سطح
    38
    Points: 3,770, Level: 38
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    تلفن به اسم باباشه و باباش هم تو يه شهر ديگه هست.بعد هم نمي خوام باباش بياد تو جريان.نامزدم هم همش مي گه پي گير نباش.ولش كن.البته بابام هم همينو مي گه !!!يه بار هم بهش گفتم بلاخره اين زنگ ها تا كي مي خواد ادامه داشته باشه گفت براي ما كه مزاحمت ايجاد نمي كنه.با اين نرم افزار اون نمي تونه تماس بگيره.اگه هم تونست من كه گوشي رو بر نمي دارم(از وقتي فهميديم مزاحمه ديگه گوشي رو بر نداشته)پس برامون مزاحمت ايجاد نمي كنه!!
    متاسفانه نامزدم هم زياد آدمي نيست كه بشه باهاش بحث و گفتگو كرد.زود كلافه مي شه

  4. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 88 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1388-2-02
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    2,992
    سطح
    33
    Points: 2,992, Level: 33
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه


    وای من همه سعی کردم که به شوهرم اعتماد کنم تازه داشتم خوب می شدم ولی همش پرید

  5. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 99 [ 16:54]
    تاریخ عضویت
    1387-12-29
    نوشته ها
    359
    امتیاز
    14,355
    سطح
    77
    Points: 14,355, Level: 77
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    655

    تشکرشده 679 در 210 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    sadeloh نبايد همه مردها رو اينقدر با اطمينان متهم كنند!
    hasti3 هم كه نبايد اينقدر زود باور باشه!!!!!!

  6. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 88 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1388-2-02
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    2,992
    سطح
    33
    Points: 2,992, Level: 33
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    mostafun حق با توست

  7. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 88 [ 16:07]
    تاریخ عضویت
    1387-11-19
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    2,963
    سطح
    33
    Points: 2,963, Level: 33
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    سلام ماري جوون.من تمام تايپيك هات رو خوندم.بيبين اين خيلي واضحه كه طرف قصدش مزاحمت و خراب كردن زندگي توئه.و انگار داره موفق هم ميشه.تو بايد وقتي به شوهرت شك كني كه واقعا چيزي ازش ديده باشي.منظورم رفتار هاي مشكوكه.اگر شوهرت صادقانه داره باهات رفتار مي كنه اين خيلي بي انصافيه كه تو بخواي بهش شك داشته باشي.در ضمن اگر هر كاري هم در گذشته كرده باشه قبل از ازدواج تو بايد اونارو فراموش كني ببخشي.ما همگي ممكنه كه دوران مجردي خطاهايي داشته باشيم (البته از همگي عذر مي خام كه جمع بستم.)ولي مهم اينه كه وقتي ازدواج ميكنيم و نسبت به كسي متعهد ميشيم پاي اين تعهد وايسيم.خواهش ميكنم اين افكار رو بريز دور.به خاطر خودت و زندگيت.

  8. کاربر روبرو از پست مفید NAFAS تشکرکرده است .

    NAFAS (شنبه 19 اردیبهشت 88)

  9. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 اردیبهشت 88 [ 09:28]
    تاریخ عضویت
    1387-7-02
    نوشته ها
    258
    امتیاز
    5,305
    سطح
    46
    Points: 5,305, Level: 46
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 13 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    nafas همه چيز رو خيلي خوب گفت .

  10. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 21 خرداد 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-12-17
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,525
    سطح
    37
    Points: 3,525, Level: 37
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    سلام دوستان.
    مدتي بود به اين تاپيك سر نمي زدم.مشكل همچنان داره و اون مزاحم همچنان زنگ مي زنه و شوهرم اصلا گوشي رو جواب نمي ده(راستي ما دو ماهه كه عروسي كرديم و رفتيم خونه خودمون).تقريبا مطمئن شدم كه مزاحمه و جرياني در كار نيست.چون هيچ رفتار مشكوكي از شوهرم نديدم.اون مزاحم بعد از كلي تماس و اين چيزا چند وقت پيش شروع كرده به اس ام اس هاي فحش.فحش هاي خيلي بدي به شوهرم ميده و شوهرم هم اصلا جواب نميده.تا اينجاش كه گفتم برام عادي شده بود.مطمئن شده بودم كه اون يه مزاحمه و مي خواد زندگي مو خراب كنه و از شوهرم هم چيز مشكوكي دستم نيومد.

    ولي بچه ها ديروز باز يه اتفاق ديگه افتاد كه اعصابم حسابي به هم ريخت:
    ديروز تولد شوهرم بود و منم يه هفته بود در تكاپو بودم كه حسابي سورپرايزش كنم.مامان اينام رو هم شام دعوت كرده بودم كلي كادو و كيك و اين چيزا...
    همگي خوش و خرم بوديم كه يهو گوشي شوهرم اس ام اس اومد.من هم كنجكاوي نكردم.
    بعد ديدم شوهرم اومد و پيشم نشست و در گوشم گفت باز يه اس ام اس اعصاب خوردي اومد.گوشي شو بهم نشون داد و ديدم اين بار يه شماره ايرانسل جديد اس ام اس زده و گفته :
    "سلام عزيزم تولدت مبارك باشه...جونم كادوتو بيا دم خونمون بگير يا اگه كار داري يا زنت پيشته فردا كه مياي خونمون بهت مي دم .قربونت برم.معشوقت "
    خيلي خودمو كنترل كردم كه اصلا به روم نيارم و ناراحت نشم.و موفق هم شدم.ولي نمي دونين درونم چي ميگذشت.
    شب هم يه اس ام اس عاشقانه داد كه "شب اس ام اس دادم چون شبم سياهه ....بقيه متن يادم نيست فقط آخرش اين كه گفت اندازه دنيا دوستت دارم !!! "
    دوستن ميگين چيكار كنم؟
    من اصلا به روي شوهرم نياوردم.كه فكر كنه بهش اعتماد دارم و با اين اس ام اس بهش شك نكردم.
    چون اگه غير از اين مي كردم ممكن بود اس ام اس هاي بعدي رو بهم نشون نده.
    حالا ميگين چيكار كنم؟يعني بي خيال باشم؟يعني اين فقط يه دشمنيه؟يا خبريه و من سرمو كردم زير برف؟؟

  11. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: شك و بدبيني داره وجودمو آب مي كنه

    یعنی چی خبریه؟
    اگه خبری باشه که هیچ وقت همسرتون اونsms رو بهتون نشون نمی داد که ،پس خیالت از این بابت تخت باشه
    شاید یکی از فامیلاتون باشه که بهت حسودیش میشه و میخواد زندگیتو خراب کنه ،یا کسی هست که دشمنی باهاتون داره و شایدم هم از فامیلا یا اشناهای شوهرتونه
    به هر حال مواظب زندگیتون باش و هیچ غصه ای به خودت راه نده
    موفق باشی

  12. کاربر روبرو از پست مفید gole maryam تشکرکرده است .

    gole maryam (پنجشنبه 12 شهریور 88)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.