واقعاً از ته دل و عميقاً به اين جمله اعتقاد داشته باش و واقعاً به او توكل كن حتي اگر آخر ماجرا به خواست دل تو نباشد.نوشته اصلی توسط همون شادزی
وقتي به خدا توكل مي كني ديگر نمي تواني در دلت شرط و شروط براي خدا تعيين كني. اين اوست كه همه چيز را تعيين مي كند.
((( خدايا به داده و نداده و گرفته ات شكر كه داده ات نعمت است و نداده ات حكمت و گرفته ات امتحان.)))








علاقه مندی ها (Bookmarks)