نقل قول نوشته اصلی توسط همون شادزی
ممنونم الناز عزیز. من خودم سپردم به خدا.همه چی دست خودش تا اون نخواد کاری از دست هیچ کس بر نمی یاد
واقعاً از ته دل و عميقاً به اين جمله اعتقاد داشته باش و واقعاً به او توكل كن حتي اگر آخر ماجرا به خواست دل تو نباشد.
وقتي به خدا توكل مي كني ديگر نمي تواني در دلت شرط و شروط براي خدا تعيين كني. اين اوست كه همه چيز را تعيين مي كند.



((( خدايا به داده و نداده و گرفته ات شكر كه داده ات نعمت است و نداده ات حكمت و گرفته ات امتحان.)))