من کلاسه 9 خانمها باید ثبت نام کنم ولی ای کاش تدریس خصوصی داشت چون یه هفت هشت باری توی این کلاسا ثبت نام کردم و همه رو پاس کردم غیر از همین کلاس
معلم خصوصی کسی سراغ نداره؟!
تشکرشده 77 در 52 پست
من کلاسه 9 خانمها باید ثبت نام کنم ولی ای کاش تدریس خصوصی داشت چون یه هفت هشت باری توی این کلاسا ثبت نام کردم و همه رو پاس کردم غیر از همین کلاس
معلم خصوصی کسی سراغ نداره؟!
قلب سپید (پنجشنبه 18 تیر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)