بهم بگيد چيكار كنم؟
احساس مي كنم ذهنم بيمار شده.
شوهرم كه از خونه مي ره بيرون اگه يه ذره دير كنه به بهانه هاي مختلف جوري كه نفهمه هدف اصليم چيه بهش زنگ مي زنم.مثلا مي گم ناهار مياي خونه؟
ماست مي خري اومدني ...!!!
بعدش كه اون جواب مي ده اصلا به جوابش كار ندارم و با تمام دقت فقط به صداي اطراف گوش مي دم.....
كمكم كنين. احساس مي كنم ذهنم خسته هست.
اون مزاحم لعنتي 2 روز بود زنگ نزده بود ولي باز ديروز 10 بار زنگ زده







.تقريبا مطمئن شدم كه مزاحمه و جرياني در كار نيست.چون هيچ رفتار مشكوكي از شوهرم نديدم.اون مزاحم بعد از كلي تماس و اين چيزا چند وقت پيش شروع كرده به اس ام اس هاي فحش.فحش هاي خيلي بدي به شوهرم ميده و شوهرم هم اصلا جواب نميده.تا اينجاش كه گفتم برام عادي شده بود.مطمئن شده بودم كه اون يه مزاحمه و مي خواد زندگي مو خراب كنه و از شوهرم هم چيز مشكوكي دستم نيومد.
علاقه مندی ها (Bookmarks)