دوست گرامی
این که اینجا بقیه نظر بدن که شما زشتی یا زیبا اصلا مهم نیست شما باید خودت چیزی رو که خدا بهت داده قبول داشته باشی و به هرچیزی که داری افتخار کنی
نه اینکه با یک زشت گفتن یک نفر همه ی اعتماد به نفست رو از دست بدی
اول باید خودت قیافت رو قبول داشته باشی تا بعد دیگران
هر کسی زیبایی های خاص خودشو داره ممکنه شما به چشم یک نفر زیبا و به چشم نفر بعدی زشت بیایی پس نمی شه یا نظرات دیگران در مورده خودتون قضاوت کنین
به خودتون و آنچه که دارین ایمان داشته باشید
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)