سلام eng2050
نیازی به فرستادن عكس و ... نیست.
اساسا مشكل شما نیاز به تعریف مجدد دارد.
بحث قشنگی یا زشتی شما نیست.
بلكه مشكل در این است كه شما نگاه افراطی به قیافه خودتون دارید. شما هر شكلی كه باشید مطمئنا از نظر قشنگی بعضی ممكن است نظر منفی داشته باشند. زیبایی سلیقه ای و نسبی هست.
جالبه بدونید خیلی وبلاگها و سایتها كه سریال یوسف را نقد می كردند یكی از نقدها این بود كه چرا یك فرد زیبا به جای هنرپیشه نقش یوسف پیدا نكرده اند.
وقتی كسی را دوست داشته باشیم كم كم روی برداشت ما از قیافه او نیز تاثیر می گذارد. و حتی ظاهر او را نیز قشنگ می بینم
و به عكس هرچه هم قشنگ باشیم، اگر چند عمل زشت از ما ببینند نظرشان حتی نسبت به ظاهر ما هم عوض میشه و زشت می بینند.
مشابه سئوالات این چنینی در تالار داشته ایم.
به این لینك مراجع فرمایید:
مشكل با قیافه








علاقه مندی ها (Bookmarks)