به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 مرداد 88 [ 16:11]
    تاریخ عضویت
    1387-1-22
    نوشته ها
    192
    امتیاز
    4,425
    سطح
    42
    Points: 4,425, Level: 42
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    188

    تشکرشده 191 در 101 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا نتیجه نمیگیرم؟

    در دوره ای که من در دانشگاه پیام نور بودم چنین قانونی در مورد نمره ی میان ترم وجود نداشت و احتمالا این قانون جدیدا وضع شده که من اصلا ازش اطلاع نداشتم. به هرحال اگه اشتباه شد ببخشید چون من از این قانون جدید چیزی نمی دونستم و دو سه سال پیش فارغ التحصیل شدم.
    شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
    تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
    تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم...

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 88 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1387-3-02
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    3,598
    سطح
    37
    Points: 3,598, Level: 37
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 48 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا نتیجه نمیگیرم؟

    حتما ً از کتاب های راهنما و خلاصه شده استفاده کن. زیاد تست بزن. چون اکثر سؤالات از همین تست ها میاد. من خودم الان ترم 2 هستم. ترم یک مطمئن بودم یک کتاب رو می افتم چون 450 صفحه بود و هیچی نخونده بودم. ولی قبول شدم! کتاب راهنما و خلاصه خیلی کمک میکنه.

    موقع درس خوندن جاهایی که فکر میکنی خیلی مهمه رو توی یک کاغذ بنویس و روز امتحان توی راه دانشگاه هم میتونی اون ورقه رو توی دستت بگیری رو مرور کنی...

  3. کاربر روبرو از پست مفید romina تشکرکرده است .

    romina (پنجشنبه 10 اردیبهشت 88)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 مرداد 90 [ 13:35]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    3,147
    سطح
    34
    Points: 3,147, Level: 34
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا نتیجه نمیگیرم؟

    دوستان از همگی ممنون بخاطر کمکی که کردید.
    ولی من همه این راهها رو رفتم .
    به نظر میاد شما نمیتونید به من کمک کنید.
    باید خودم دنبال یه راه دیگه بگردم.
    بازم از همگی شما ممنون.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احتیاج به یک مشاوره فوری دارم
    توسط ali.javan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 22:11
  2. احساس افسردگی میکنم به کمک احتیاج دارم
    توسط eli70 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 19:01
  3. حس تنفر وجودمو گرفته دارم اتیش میگیرم
    توسط rooz530 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 دی 91, 21:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.