در دوره ای که من در دانشگاه پیام نور بودم چنین قانونی در مورد نمره ی میان ترم وجود نداشت و احتمالا این قانون جدیدا وضع شده که من اصلا ازش اطلاع نداشتم. به هرحال اگه اشتباه شد ببخشید چون من از این قانون جدید چیزی نمی دونستم و دو سه سال پیش فارغ التحصیل شدم.






علاقه مندی ها (Bookmarks)