به نظرتون من با گناه این که اون دیگه دختر نیست چیکار کنم؟
برم و مجبورش کنم که برگرده؟یا اینکه ماجرا رو به خونوادش اطلاع بدم و تموم کنم؟
عذاب وجدان از گناه مقصر بودن اینکه اون دیگره باکره نیست و از طرفی از دست دادن
اون داره دیوونم می کنه؟
شاید باورتون نشه ولی ما 6 ماه آخر دوستی هیچ س.. با هم نداشتیم ولی من عاشقونه
دوسش داشتم.





.........بله دوست عزیز پست قبل من رو بخونین ...کار از جاهای دیگه خرابه!.......منم همینطور.......میدونم چه خبره!.........اما نسبت به چیزایی که دور و برمون میگذره نمیتونم ساکت باشم!........

علاقه مندی ها (Bookmarks)