به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 11 مرداد 89 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1388-2-08
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    2,963
    سطح
    33
    Points: 2,963, Level: 33
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدترین روزهای زندگیه یک پسره تنها

    به نظرتون من با گناه این که اون دیگه دختر نیست چیکار کنم؟
    برم و مجبورش کنم که برگرده؟یا اینکه ماجرا رو به خونوادش اطلاع بدم و تموم کنم؟
    عذاب وجدان از گناه مقصر بودن اینکه اون دیگره باکره نیست و از طرفی از دست دادن
    اون داره دیوونم می کنه؟
    شاید باورتون نشه ولی ما 6 ماه آخر دوستی هیچ س.. با هم نداشتیم ولی من عاشقونه
    دوسش داشتم.

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مرداد 88 [ 09:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-11
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,358
    سطح
    47
    Points: 5,358, Level: 47
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 216 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدترین روزهای زندگیه یک پسره تنها

    نقل قول نوشته اصلی توسط کامران007
    دیشب مغازه دوستم بودم....هومن......هفته ای 1-2 بار بهش سر میزنم........بحث شد.....میدونی چی شد نتیجش؟....احمقانه ترین کار یه پسر این میتونه باشه که با یه دختر س-ک-س داشته باشه.........همین..........

    ......................
    ..........
    همون دختری که می خواد باز با من باشه,با یه خرج کوچیک ، می تونه پاکدامن باشه!:cool:
    .................................
    کامران خواهش میکنم
    نمیخواستم نظر بدم و تاپیک به حاشیه بره و از همه معذرت میخوام اما اینو بدون که یه دکتر یا پزشکی قانونی میتونه خرج کوچیک (به قول شما) رو تشخیص بده!!! (این کار به صورت غیر قانونی انجام میشه) پاکدامن؟ یعنی هیچ فرقی بین اون و بقیه دخترها نیست؟

  3. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: بدترین روزهای زندگیه یک پسره تنها

    من هم با موضوع اصلی تاپیک کاری ندارم . ولی ضمن تایید مثل من، اگر یک پسر براش این قضیه مهم باشه، در درجه اول
    1- هرگز با دختری که مشکوکه به داشتن روابط قبل از ازدواج وارد زندگی نمی شه.
    2- پزشکی قانونی دقیقا می تونه تشخیص بده این مورد رو. و حتی 1ر% هم شک نکنید که به راحتی متوجه می شه که علتش هم چی بوده . حتی پارگی پرده بکارتی که بعضی ها می گن به دلیل اقتادن از اسب ! و مشکلات ذانی خود پرده و.. است به راحتی از پارگی که در اثر سکس اتفاق افتاده قابل تشخیصه.اصلا هم به خودتون ترس راه ندین. بخواید که این تست رو انجام بده. اون کسی که حسابش پاک باشه از محاکمه باکی نداره. نهایتا این همه شک رو وارد زندگیتون نمی کنید. لااقل بیخودی سر این قضایا به اون مشکوک نمی شید.

  4. کاربر روبرو از پست مفید sorena_arman تشکرکرده است .

    sorena_arman (سه شنبه 15 اردیبهشت 88)

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: بدترین روزهای زندگیه یک پسره تنها

    نقل قول نوشته اصلی توسط مثل من
    نقل قول نوشته اصلی توسط کامران007
    دیشب مغازه دوستم بودم....هومن......هفته ای 1-2 بار بهش سر میزنم........بحث شد.....میدونی چی شد نتیجش؟....احمقانه ترین کار یه پسر این میتونه باشه که با یه دختر س-ک-س داشته باشه.........همین..........

    ......................
    ..........
    همون دختری که می خواد باز با من باشه,با یه خرج کوچیک ، می تونه پاکدامن باشه!:cool:
    .................................
    کامران خواهش میکنم
    نمیخواستم نظر بدم و تاپیک به حاشیه بره و از همه معذرت میخوام اما اینو بدون که یه دکتر یا پزشکی قانونی میتونه خرج کوچیک (به قول شما) رو تشخیص بده!!! (این کار به صورت غیر قانونی انجام میشه) پاکدامن؟ یعنی هیچ فرقی بین اون و بقیه دخترها نیست؟
    1-شما چرا به خودتون برداشتین؟؟.........2-توی این حکومت اسلامی.....کارهای غیرقانونی,قانونی انجام میشه و.......3-دکتر و یا پزشک قانونی ای که رشوه نگیرن احتمال داره تشخیص بدن!..........4-بنده معیار پاک دامنی رو تنها در این مورد نمیدونم و........پاکی ذهن یه دختر و ....مهمتر هست که خب طبیعیه که.......5-بستگی داره......به خیلی از مسایل.....6-نگین من بدبینم و...که خیلی از مسایل رو از این مردم متدین و انقلابی.....حکومت حق نظاره گر بوده و هستم:cool:.........

  6. کاربر روبرو از پست مفید کامران007 تشکرکرده است .

    کامران007 (جمعه 11 اردیبهشت 88)

  7. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: بدترین روزهای زندگیه یک پسره تنها

    کامران گل شما پیش پزشک قانونی ببر که بشناسیش! کامران عزیز اگر هدفت شناخت باشه و قانع شدن که این رو هم می تونی انجام بدی.
    به نظر خود من شاید این قضیه نشونه پاکدمنی نباشه (یعنی باکره بودن><پاکدامنی) چون روشهای سکس دیگه ای هم وجود داره ولی دیگه باکره نبودن رو مساوی پاکدامنی نمی دونم!! آدم اگه براش مهم باشه این مسائل بهتره سراغ کسی بره که یه نظارتی بالاخره از خونوادش وجود داشته باشه . نه دختری که حتی رفتنش به خونه یه پسر دیگه رو هم خونواده نمی دونن. اگر بازم شک داشت مطمئن باش با پزشکی قانونی مشکلش حل می شه.

  8. کاربر روبرو از پست مفید sorena_arman تشکرکرده است .

    sorena_arman (سه شنبه 15 اردیبهشت 88)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: بدترین روزهای زندگیه یک پسره تنها

    نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
    کامران گل شما پیش پزشک قانونی ببر که بشناسیش! کامران عزیز اگر هدفت شناخت باشه و قانع شدن که این رو هم می تونی انجام بدی.
    به نظر خود من شاید این قضیه نشونه پاکدمنی نباشه (یعنی باکره بودن><پاکدامنی) چون روشهای سکس دیگه ای هم وجود داره ولی دیگه باکره نبودن رو مساوی پاکدامنی نمی دونم!! آدم اگه براش مهم باشه این مسائل بهتره سراغ کسی بره که یه نظارتی بالاخره از خونوادش وجود داشته باشه . نه دختری که حتی رفتنش به خونه یه پسر دیگه رو هم خونواده نمی دونن. اگر بازم شک داشت مطمئن باش با پزشکی قانونی مشکلش حل می شه.
    سلام سورنا جون

    من اصلا نه با کسی دوستم و نه میخام ازدواج کنم.........کیو ببرم حالا؟!.........بله دوست عزیز پست قبل من رو بخونین ...کار از جاهای دیگه خرابه!.......منم همینطور.......میدونم چه خبره!.........اما نسبت به چیزایی که دور و برمون میگذره نمیتونم ساکت باشم!........

  10. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مرداد 88 [ 09:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-11
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,358
    سطح
    47
    Points: 5,358, Level: 47
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 216 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدترین روزهای زندگیه یک پسره تنها

    نقل قول نوشته اصلی توسط کامران007
    1-شما چرا به خودتون برداشتین؟؟.........2-توی این حکومت اسلامی.....کارهای غیرقانونی,قانونی انجام میشه و.......3-دکتر و یا پزشک قانونی ای که رشوه نگیرن احتمال داره تشخیص بدن!..........4-بنده معیار پاک دامنی رو تنها در این مورد نمیدونم و........پاکی ذهن یه دختر و ....مهمتر هست که خب طبیعیه که.......5-بستگی داره......به خیلی از مسایل.....6-نگین من بدبینم و...که خیلی از مسایل رو از این مردم متدین و انقلابی.....حکومت حق نظاره گر بوده و هستم:cool:.........
    کی به خودش برداشته؟ منظورم این بود که اینقدرها هم که فکر میکنی الکی نیست که بعدش معلوم نشه و بشه یه دختر پاکدامن!!!

  11. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: بدترین روزهای زندگیه یک پسره تنها

    سلام:
    دوستان خوب:
    مثل من-کامران 007 و سورنا
    شرمنده جسارتا مطلبی رو عرض کنم..
    این تاپیک مال فردی بود که نیاز به کمک داشت و شما دوستان جسارتا صورت مسئله رو پاک کردید و دارید بحث خودتون رو که ببخشید اصلا مکانش اینجا نیست جلو می برید..
    این طور اون دوستی که این تاپیک رو باز کرده به امید کمک بقیه ...اگر کسی وارد بشه با دیدن بحث شما اصلا یادش می ره مشکل نفر اول چی بود..
    فکر نمی کنید در حق ایشون و تاپیکشون داره ظلم میشه؟
    کمکتون رو به دوستمون بگید این حاشیه ها از افراد با شخصیتی مثل شما بعید است..
    ببخشید جسارت کردم...
    شرمنده..

  12. 2 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (پنجشنبه 10 اردیبهشت 88)

  13. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: بدترین روزهای زندگیه یک پسره تنها

    من نظر شخصیمو می دم.
    اون خانوم با رضایت کامل و نه با اجبار با شما سکس داشته و خوش بختانه"برخلاف عمده کسانی که این کار رو انجام می دن و بعد پسره رو هرزه و ..می نامند) خودشون هم واقف به این امر هستند. شما باید این احساس عذاب وجدان رو پاک کنید تا متوجه بشوید که چه مقدار از حس شما عشق است و چه مقدار عذاب وجدان. این نخستین کار برای رسیدن به بهترین تصمیم است.

  14. 4 کاربر از پست مفید sorena_arman تشکرکرده اند .

    sorena_arman (یکشنبه 13 اردیبهشت 88)

  15. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اردیبهشت 88 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1387-10-21
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    3,830
    سطح
    39
    Points: 3,830, Level: 39
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدترین روزهای زندگیه یک پسره تنها

    سلام به دوستان عزیز
    اون دختر با اینکه بکارتش و از دست داد ه با رضایت خودش از شما جدا شده پس اصلا براش مهم نبوده باکره یا بی کره بودن .جون خودش رفته و شما نباسد عذاب وجدان داشته باشید .
    اگه شما تنهاش می گذاشتیدو می رفتید باید عذاب وجدان داشته باشبد ولی اون با رضایت خودش رفته . حکایت شما برای من هم اتفاق افتاده دوستم منو تنها گذاشت و رفت با دختری دیگه ازدواج کرد .

  16. کاربر روبرو از پست مفید pantea_8 تشکرکرده است .

    pantea_8 (پنجشنبه 10 اردیبهشت 88)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود
    توسط ARAM-ESH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 16:33
  2. پسر مجردي هستم وزني كه يكسال از خودم بزرگتره رو دوست دارم
    توسط f14 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 01 مهر 91, 18:39
  3. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  4. نامه آبراهام لينکلن به آموزگار پسرش
    توسط erfan25 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 بهمن 87, 20:34

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.