با سلام به شما دوست عزیز
مشکل شما واقعاً قلب آدم رو به درد می یاره. به قول معروف دندونی که درد می کنه رو باید کشید انداخت دور. شما هم بهتره دیگه به این زندگی ادامه ندید. و خودتون رو با وعده های کاذب اعم از اینکه با مرور زمان و محبت بیشتر و ... بخواهید طرف مقابل رو هدایت کنید گول نزنید. راستش خیلی از ماها احساس تنهایی می کنیم ولی بهتره با این احساس خو بگیریم و تنهایی رو با برنامه های دیگه تو زندگیمون پر کنیم. بهتر از اینه که هر روز ملعبه دست یکی بشیم و بعد با قلب تکه پاره سرگردون بمونیم.
در آخر از خدا براتون طلب صبر می کنم. و براتون دعا می کنم که هر چه زودتر خلاص بشید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)