سلام خانم یکتا
داستان شما رو کاملا حس کردم چون کاملا میدونم چی توی ذهن و فکرتون میگذره . شاید به نوعی این زندگی و .... رو هم خودم حس کردم و هم توی زندگی یکی از آشنایان دیدم.
بی احترامی و بی حرمتی رو آدم میتونه تحمل کنه اما به شرطی که به آرمان هاش اختلالی بوجد نیاد که از قرار معلوم این رفتارها باعث رفتن شما به سمت خودکشی سوق پیدا کنه.
از نظر دین اسلام خودکشی ممنوعه ! یعنی حد و اندازه ای که خداوند متعال برای بنده هاش قرار داده باید طی بشه و اگر کسی بخواد با این قضیه مخالفت داشته باشه دیگه کارش با خداست ....
حالا میمونه این زندگی .........
به نظر من ( فقط یک نظر نه بیشتر ) یک روز زندگی در آرامش بهتر از 100000 روز زندگی در بی آرامش بودنه .
حالا من فقط یک قطره کوچک هستم پیش دوستان دیگه ای که بسیار خوب راهنمایی میکنن .
امیدوارم زندگی خوبی داشته باشید . خدانگهدار







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)