از راهنمایی تون صمیمانه متشکرم rsrs1380 عزیز.....قصد دارم از مشاورم بخوام با خواهرم حرف بزنه .... اما من زیاد نمی تونم تو این تالار بگردم ...چون خانوادم خوششون نمی آد که من زیاد اینترنت گردی کنم ومنم خوشم نمی آد اونامنو در حال دیدن ازتالار ببینن ..اما سعی میکنم اطلاعاتم رو در این مورد بالا ببرم وبه تو صیه هاتون عمل کنم....به هر حال از صمیم قلب از شما متشکرم...![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)