[align=justify]درسا خانم سعی کن آرامش خودتو حفظ کنی وقتی شوهرت عصبانی میشه ط آروم باش ولی طوری نگاش نکن که انگار داری بهش فحش میدی یا با زبان بی زبانی تحقیرش میکنی ضمنا سعی کن همیشه با زبون ازش تشکر کنی از راه که میای و اون تنهاست میتونی بغلش کنی یک کم قربون صدقش بری و ازاینکه تنهاش گذاشتی معذرت بخوای ضمنا زمان باهم بودنت رو بیشتر به همسرت اختصاص بده اگر آشپزخونه خیلی برق نزنه آنقدر براش مهم نیست تا اینکه تو وقتی هستی بهش برسی پیشش باشی ازش بخوای به گردش برین یا بهتر بگم سعی کن هم زنش باشی هم دوست دخترش میدونم سخته ولی کمی باید تحمل کنی تا درست تموم شه و بیشتر با هم باشید تا اون موقع شما سنگ زیرین آسیابی و چاره ای هم نیست موفق و خوشبخت باشی [/align]








علاقه مندی ها (Bookmarks)