
نوشته اصلی توسط
del
درسا جان من هم بهت تبریک میگم و ازت می خوام که یه خورده، یه خورده عاقلانه تر و با تدبیر بیشتری به زندگیتون و همسرتون نگاه کنید، راستش رو بخوای احساس می کنم که من هم مشکل تو رو دارم، یعنی از بس که همسرم دوستم داره و به خودش برای تامین و آسایش من و زندگی مون فشار میاره گاهی اوقات عصبانی میشه و یه حرفهایی میزنه که من رو ناراحت میکنه، می دونم که باید اون لحظه آروم باشم و بهش عاشقانه نگاه کنم تا از روی بی انصافی، همسر من هم خیلی زود بخاطر کاری که انجام میده و حرفی که میزه معذرت خواهی میکنه و بارها تکرار میکنه که منظوری نداشته، من احساس میکنم که بی تجربگی ما دخترهای جوان هست که بعضی اوقات باعث میشه که همه چیز رو در نظر خودمون تموم شده بدونیم و احساس کنیم که علاقه ای به همسرمون نداریم و همین طور محبت بیش از حد همسرانمون هست که متاسفانه باعث شده که فکر کنیم دارن وظیفه شون رو انجام میدن و به خودمون اجازه میدیم که خیلی راحت فکر کنیم که ارزش و لیاقت ما عشق بیشتر و توجه بیشتر و همسری بهتر از این بوده!
از این بابت خوشحالم که با آشنایی با این سایت، با کمک افراد با تجربه تر ما هم به مرور یاد بگیریم که قدر همسران پرمحبت خودمون رو بدونیم.
برات آرزوی موفقیت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)