به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 31
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 بهمن 93 [ 17:37]
    تاریخ عضویت
    1387-3-22
    نوشته ها
    219
    امتیاز
    5,683
    سطح
    48
    Points: 5,683, Level: 48
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميگه:چرا از زندگيم نميري بيرون!!!!!!!!!!!

    درسا ی عزیز مشکل شما دقیقا به این خاطر هستش که امیر احساس میکند شما درکش نمی کنی شما قدر دان زحماتش نیستی
    ناراحت نشو راست میگه دیگه
    قبلا هم گفتم شما در عمل سعی میکنی که درکش کنی ولی با زبون اصلا.
    همسرت واقعا داره برای حفظ زندگیتون و شما تلاش میکنه
    امیر الان یه خلا بزرگ احساسی در وجودش داره احساس میکنه حس میکنه پشتش خالی شده از شما انتظار داره ازش به خاطر کارای بزرگی که داره انجام میده نه تشکر بلکه درکش کنی .
    درسا جان همسر شما فشار زندگی رو به دوش میکشه و از طرفی هم خودش از بعضی از خواسته هاش گذشته وقتی حس می کنه شما خیلی بی تفاوت هستین عصبانی میشه

    ****************

    اگه شما الان همراهیش کنی بهش حق بدی و ازش به خاطر تلاشش تشکر کنی و درکش کنی مطمئن باش دیگه مشکلی از این بابت پیش نمیاد
    اما ممکنه گاهی به خاطر فشاری که روش هست عصبانی بشه دقیقا در اون لحظه شما باهاش مهربون باش ارومش کن نه اینکه با بی تفاوتی و نگاه کردن بیشتر لجشو در بیاری بهش نزدیک شو و بهش حق بده که عصبانی باشه مطمئنا همون لحظه همه چیز درست میشه.امتحان کن.
    درسا جان ارزشتون بیشتر از ایناس شما خیلی بزرگید که به خاطر هم از خیلی چیزا گذشتین پس جایی برای بچگانه رفتار کردن باقی نمیمونه.
    موفق باشی

  2. کاربر روبرو از پست مفید poune تشکرکرده است .

    poune (پنجشنبه 03 اردیبهشت 88)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 05:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-07
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    4,364
    سطح
    42
    Points: 4,364, Level: 42
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 81 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميگه:چرا از زندگيم نميري بيرون!!!!!!!!!!!

    سلام درسا جان
    همون طور که گفتم بار سنگینی روی دوش شوهرت هست و باید درکش کنی که با حرفی که بهش زدی نشون دادی که می فهمیش و بهش فهموندی که برات ارزش داره. تنها کاری که می کنی تا از کوره در نره1- تا انجایی که می تونی روزهای تعطیل در کنارش باش وشاد و خندان باش و یاد گذشته های شیرین کنید و عشق بازی 2- مرتب بهش بگو این روزهای سخت یک روزی تمام میشه و به قله پیشرفت میریسین3- باهاش بحث نکن و اگر از روی عصبانیت حرفی زد به دل نگیر و به فکر تلافی نباش4- قدر شوهر وزندگیت بدون و مطمئن باش در انتخابش اشتباه نکردی و برای داشتن چنین شوهری بهت تبریک میگم. شاد باشی

  4. کاربر روبرو از پست مفید شادزی تشکرکرده است .

    شادزی (پنجشنبه 03 اردیبهشت 88)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 11:54]
    تاریخ عضویت
    1387-12-06
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    2,960
    سطح
    33
    Points: 2,960, Level: 33
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميگه:چرا از زندگيم نميري بيرون!!!!!!!!!!!

    سلام
    خیلی خوشحالم که فعلا مشکلی ندارین ،
    این چند نکته میتونه کمکت کنه ( نظر شخصی)
    1- این قسمت از فیلم زندگی مشترک ما ادما (سناریو فعلی شما) تقریبا تو زندگی اکثر زوج های جوون ( حداقل تو ایران ) اتفاق میفته و من اینو شروع تغییر در سطح زندگی میدونم . که البته میتونه هم در جهت تنزل و هم در جهت ارتقا باشه .
    2- بعضی از خواسته های انسان( که بیشتر به جنسیت ادما ارتباط داره) با به زبان اوردن ارزششون رو از دست میدن یا کم میشه. به خواسته های اینچنینی همسرتون توجه کن
    3- شوهرتون رو صادقانه دوست بدارین و از مقایسه ظاهری بپرهیزین. شما باطن زیبایی دارین . اگر این کدورت ها را در دلتون جمع کنین به خودتون ، زندگیتون، همسرتون صدمه میزنین

    4-به شوهرتون افتخار کنین چون جای افتخار داره > تبریک میگم
    5- مطمئن باشین ÷در و مادرتون هم وقتی که با گذشت زمان ببینن زندگیتون محکم جلو میره دوباره آغوششون رو باز میکنن
    موفق باشین

  6. کاربر روبرو از پست مفید adam_ensan تشکرکرده است .

    adam_ensan (پنجشنبه 03 اردیبهشت 88)

  7. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: ميگه:چرا از زندگيم نميري بيرون!!!!!!!!!!!

    درسا جان من هم بهت تبریک میگم و ازت می خوام که یه خورده، یه خورده عاقلانه تر و با تدبیر بیشتری به زندگیتون و همسرتون نگاه کنید، راستش رو بخوای احساس می کنم که من هم مشکل تو رو دارم، یعنی از بس که همسرم دوستم داره و به خودش برای تامین و آسایش من و زندگی مون فشار میاره گاهی اوقات عصبانی میشه و یه حرفهایی میزنه که من رو ناراحت میکنه، می دونم که باید اون لحظه آروم باشم و بهش عاشقانه نگاه کنم تا از روی بی انصافی، همسر من هم خیلی زود بخاطر کاری که انجام میده و حرفی که میزه معذرت خواهی میکنه و بارها تکرار میکنه که منظوری نداشته، من احساس میکنم که بی تجربگی ما دخترهای جوان هست که بعضی اوقات باعث میشه که همه چیز رو در نظر خودمون تموم شده بدونیم و احساس کنیم که علاقه ای به همسرمون نداریم و همین طور محبت بیش از حد همسرانمون هست که متاسفانه باعث شده که فکر کنیم دارن وظیفه شون رو انجام میدن و به خودمون اجازه میدیم که خیلی راحت فکر کنیم که ارزش و لیاقت ما عشق بیشتر و توجه بیشتر و همسری بهتر از این بوده!
    از این بابت خوشحالم که با آشنایی با این سایت، با کمک افراد با تجربه تر ما هم به مرور یاد بگیریم که قدر همسران پرمحبت خودمون رو بدونیم.
    برات آرزوی موفقیت میکنم.

  8. کاربر روبرو از پست مفید del تشکرکرده است .

    del (پنجشنبه 03 اردیبهشت 88)

  9. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: ميگه:چرا از زندگيم نميري بيرون!!!!!!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط del
    درسا جان من هم بهت تبریک میگم و ازت می خوام که یه خورده، یه خورده عاقلانه تر و با تدبیر بیشتری به زندگیتون و همسرتون نگاه کنید، راستش رو بخوای احساس می کنم که من هم مشکل تو رو دارم، یعنی از بس که همسرم دوستم داره و به خودش برای تامین و آسایش من و زندگی مون فشار میاره گاهی اوقات عصبانی میشه و یه حرفهایی میزنه که من رو ناراحت میکنه، می دونم که باید اون لحظه آروم باشم و بهش عاشقانه نگاه کنم تا از روی بی انصافی، همسر من هم خیلی زود بخاطر کاری که انجام میده و حرفی که میزه معذرت خواهی میکنه و بارها تکرار میکنه که منظوری نداشته، من احساس میکنم که بی تجربگی ما دخترهای جوان هست که بعضی اوقات باعث میشه که همه چیز رو در نظر خودمون تموم شده بدونیم و احساس کنیم که علاقه ای به همسرمون نداریم و همین طور محبت بیش از حد همسرانمون هست که متاسفانه باعث شده که فکر کنیم دارن وظیفه شون رو انجام میدن و به خودمون اجازه میدیم که خیلی راحت فکر کنیم که ارزش و لیاقت ما عشق بیشتر و توجه بیشتر و همسری بهتر از این بوده!
    از این بابت خوشحالم که با آشنایی با این سایت، با کمک افراد با تجربه تر ما هم به مرور یاد بگیریم که قدر همسران پرمحبت خودمون رو بدونیم.
    برات آرزوی موفقیت میکنم.
    قربون آدم راستگو:cool:.......
    بدون شرح.................

  10. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميگه:چرا از زندگيم نميري بيرون!!!!!!!!!!!

    [align=justify]درسا خانم سعی کن آرامش خودتو حفظ کنی وقتی شوهرت عصبانی میشه ط آروم باش ولی طوری نگاش نکن که انگار داری بهش فحش میدی یا با زبان بی زبانی تحقیرش میکنی ضمنا سعی کن همیشه با زبون ازش تشکر کنی از راه که میای و اون تنهاست میتونی بغلش کنی یک کم قربون صدقش بری و ازاینکه تنهاش گذاشتی معذرت بخوای ضمنا زمان باهم بودنت رو بیشتر به همسرت اختصاص بده اگر آشپزخونه خیلی برق نزنه آنقدر براش مهم نیست تا اینکه تو وقتی هستی بهش برسی پیشش باشی ازش بخوای به گردش برین یا بهتر بگم سعی کن هم زنش باشی هم دوست دخترش میدونم سخته ولی کمی باید تحمل کنی تا درست تموم شه و بیشتر با هم باشید تا اون موقع شما سنگ زیرین آسیابی و چاره ای هم نیست موفق و خوشبخت باشی [/align]

  11. کاربر روبرو از پست مفید fatima-v تشکرکرده است .

    fatima-v (پنجشنبه 03 اردیبهشت 88)

  12. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: ميگه:چرا از زندگيم نميري بيرون!!!!!!!!!!!

    آقای کامران قرار نشد که دیگه شمام ...

  13. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: ميگه:چرا از زندگيم نميري بيرون!!!!!!!!!!!

    قرار نشد که چی؟!........:D که واقعیت رو اونطور که هست نشون ندم.........
    اتفاقا باور کنین از شما خوشم اومده برای اینکه صادقانه حقیقت رو بیان میکنین,امیدوارم مورد شما هم با درایتی که دارین حل بشه.

  14. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: ميگه:چرا از زندگيم نميري بيرون!!!!!!!!!!!

    صداقت چیز خوبیه و کسی هم از آدم راستگو بدش نمیاد، اما بعضی موقع ها نوع بیان صداقت، کلماتی که استفاده میشه و لحن صحبت آدم ها می تونه صداقتشون رو تحت تاثیر قرار بده!!!
    این نظر لطف شماست و خوشحال میشم که در مورد مشکلم نظرتون رو بدونم و واقعیت رو هم از دیدگاه شما ببینم!
    درسا جان امیدوارم که روز به روز بیشتر از لحظه به لحظه ی زندگیتون استفاده کنید و امروز خوشبخت تر از دیروز باشید!

  15. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 آبان 91 [ 12:15]
    تاریخ عضویت
    1391-8-05
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    236
    سطح
    4
    Points: 236, Level: 4
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميگه:چرا از زندگيم نميري بيرون!!!!!!!!!!!

    من نمی خوام نصیحت کنم. تو زندگیم به این نتیجه رسیدم که هر چیزی حدی داره . محبت و توجه و نا راحتی و خیلی چیزای دیگه نباید از حد بگذره من فکر میکنم اگه شما خیلی با هم متعادل رفتار کنین و منطقی و با احترام همه چی درست بشه.


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.