سلام خدمت باران عزیز ببخشید اینجوری حرف میزنم ولی باید بگم اولا با نظر کاترین عزیز موافقم که توی ص2نظرشو داده کاری که اون پسر با شما کرده عین خیانته دیوما شما گفتی ارتباط از پشت بوده در صورتی که ارتباط از پشت در هر صورتی حرومه حتی اگر زن و شوهر باشید بعدم ظاهرا شما توی رووم زیاد میرید وبا پسرا دوست میشید امیدوارم که همین دو نفر تجربه بشن که این قصدو نداشته باشی که همسر آیندتو از توی رووم انتخاب کنیدر هر حال موفق باشی







در هر حال موفق باشی

علاقه مندی ها (Bookmarks)