سلام درسای عزیز من هم بانظر baby عزیز موافقم تو باید هر کاری رو در حد اعتدال انجام بدی تو اجازه ندادی که شوهرت کاری رو از تو بخواد و همه ی کارها رو داوطلبانه انجام دادی مردها نیاز دارن که از همسرانشون چیزهایی رو که میخوان درخواست کنن و تو این اجازه رو به امیر ندادی مثلا اگر تو کیف کارش رو آماده نکنی و اجازه بدی خودش ازت بخواد اونوقت بهش اجازه میدی که اون خواسته اش رو با یک کلام محبت آمیز بیان کنه . مرد ها نمیتونن که احساساتشون رو صراحتا بروز بدن پس به دنبال دست آویزی برای بیان اونها میگردن و شما هیچ دست آویزی برای امیر نذاشتین یا خونه نیستین یا و وقتی هم هستی مشغول انجام کارهای خونه و کارهای امیر هستی شما باید نقش کلی یک زن رو برای امیر بازی کنی نه اینکه فقط یک زن تحصیل کرده و خانه دار باشی تو و امیر حالا یکی هستین ونباید خودتو ازامیر سر تر بدونی و امیر و از خودت پایین تر . فضا رو برای امیر باز کن و اجازه بده نیاز هاشو به زبون بیاره امیدوارم که مشکلت هرچه زودتر حل بشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)