سلام درسای عزیزم
منم مثلشما متاهلم و تقریبا 12 ساله دارم با همسرم زندگی میکنم اوایل زندیگیم همش فکر میکردم اشتباه کردم ولی حالاچی؟
من خیلی سختی تو زندگی کشیدم حتی حرفی را که همسرت بهت زده من مدل دیگشو شندیم و حتی بدتر از اون با من برخورد شد ولی موندم و خودم سعی کردم زندگیمو بسازم البته به خدا توکل کردم و صددرصد خدا یاریم کرد و الان خوشبخت ترین هستم و خیلی هم راضیم . عزیزم مشکلات شیرین زندگی هستند و هر چند سخته و تحملت را کم میکنه ولی درسا جان باور کن روز به روز پخته تر میشی و تجربه کسب میکنی عزیزم همه ما بدون سختی و مشقت نمیتونیم خوشی ها و زیبایی های زندگی را بچشیم
بعد از سیاهی سپیدی است مطمئنم روزی میاد که توی همین سایت بگید که چقدر موفق بودی و تونستی با صبوری و درایتی که حتما داری تو زندگی با همسرت موفقی. درسای مهربونم یک خواهش ازت دارم فقط به یک چیز فکر نکن تا موفق باشی و بتونی مشکلتو حل کنی! اونم اینه که نگو من سرترم من بالاترم من...............................
همه ما بنده های خدائیم و به هم برتری نداریم این طور که فکر میکنی نمیتونی زندگیتو اداره کنی و بر مشکلاتت پیروز بشی.
گلم هر کاری از دست من برمیاد تا جایی که بتونم در خدمتت هستم.
امیدوارم موفق باشی عزیزم![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)