به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 88 [ 03:50]
    تاریخ عضویت
    1388-1-28
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    2,864
    سطح
    32
    Points: 2,864, Level: 32
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: به طور کلی دختر خوبی هست, اما از نظر خانوادش و ظاهرش مطمئن نیستم

    کاوه جان از پاسخت ممنونم. به نظرم خیلی منطقی و واقع بینانه هست. نظر خودم هم همینه و واسه همین جواب منفی دادم(هرچند آسون نبود) که اون خانم هم به زندگی خودش برسه

    از خانومهای محترم هم بابت پاسخ ها ممنونم. اما باید یه نکته رو متذکر شم که این پیش زمینه ذهنی که بعضی ها دارند درست نیست که "اگه دو نفر با هم دوستای خوبی هستند اگر از هم خوششون مییاد یاید ضرورتا ازدواج کنند و اگر پسر قبول نکنه یعنی هوسباز هست یا از زیر مسوولیت شونه خالی میکنه"

    ازدواج باید روی فکر باشه و باید آمادگی باشه و باید جوانب قضیه تا حد معقولی سنجیده شه. اگه شرایط دو نفر جور بود باید شناخت ایجاد شه و اگه بعد از شناخت جواب یه طرف منفی بود, باید به جواب احترام گذاشت. اگه هر دو مثبت بودند که یا علی...
    بازهم از همه ممنونم

  2. کاربر روبرو از پست مفید kooh تشکرکرده است .

    kooh (شنبه 29 فروردین 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من عاشقی بلد نیستم... چرا همه رو از دست میدم؟؟؟
    توسط banooye khial در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 شهریور 93, 00:18
  2. مشکلات گذشته ام که امروز دست بردار نیستند!
    توسط pichak در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 مهر 92, 22:45
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 12 فروردین 91, 14:22
  4. من حساس نیستم او بی مسئولیت است
    توسط نازنین غ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 220
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 08:50
  5. * از خانمم راضی نیستم (خیلی شلخته و سرد هست)
    توسط hamed در انجمن اختلالات روانی همسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 فروردین 87, 02:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.