کاوه جان از پاسخت ممنونم. به نظرم خیلی منطقی و واقع بینانه هست. نظر خودم هم همینه و واسه همین جواب منفی دادم(هرچند آسون نبود) که اون خانم هم به زندگی خودش برسه
از خانومهای محترم هم بابت پاسخ ها ممنونم. اما باید یه نکته رو متذکر شم که این پیش زمینه ذهنی که بعضی ها دارند درست نیست که "اگه دو نفر با هم دوستای خوبی هستند اگر از هم خوششون مییاد یاید ضرورتا ازدواج کنند و اگر پسر قبول نکنه یعنی هوسباز هست یا از زیر مسوولیت شونه خالی میکنه"
ازدواج باید روی فکر باشه و باید آمادگی باشه و باید جوانب قضیه تا حد معقولی سنجیده شه. اگه شرایط دو نفر جور بود باید شناخت ایجاد شه و اگه بعد از شناخت جواب یه طرف منفی بود, باید به جواب احترام گذاشت. اگه هر دو مثبت بودند که یا علی...
بازهم از همه ممنونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)