خانمی این آدم احتمالا همسرت و شاید تو رو میشناسه و از حساسیتهات با خبره و مطمئنا جز آزار صدی نداره سعی کن کاملا خونسرد با این موضوع برخورد کنی و نامزدت رو اذیت نکن که اونم تا مدتی احترامتو داره و خدا نکنه این حرمها شکسته بشه ضمنا از اون تلفن ثابت که راحت میتونید شکایت کنید ولی بهترین کار خونسردی و بی تفاوتی شماست
سپیده خانم نام کاربریت به توصیه ای که کردی نمیخوره عزیزم کمی آرومتر و سنجیده تر راهنمایی کن









علاقه مندی ها (Bookmarks)