RE: یک تجربه تلخ و نیازمند به کمک دوستان (دارم داغون میشم.)
سلام دوست عزیز بهترین کار برای تو در حال حاضر صبر وخونسردی وبه خدا توکل کردن تو باید با اون اقا صحبت کنی که چرا دوباره وارد زندگی شما شده شاید از خانم شما اصلا جدا نبودند وبا هم در ارتباط بودند ولی شما باید با خانمتون صحبت کنید ودلیل این کارشو ازش بپرسید در ثانی اگر هم این خانم شما را نمی خواست باید از اول می گفت وشما هم قبول می کردید همان طور که به شما گفت باکسی در ارتباط بوده شما باید اون مسئله رو جدی می گرفتید ولی حالا که کار از کار گذشته باید با تفریح و سینما سرگرم بشی وفکر گذشته رو نکنی موفق باشی
شرط دل دادن دل گرفتن وگرنه یکی بیدل میمونه و دیگری دودل
علاقه مندی ها (Bookmarks)