به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 82
  1. #51
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    سلام دوستهاي خوبم
    از 28 تا 8 فروردين مسافرت بوديم.اخلاق شايان خيلي عوض شده((بهترشده)) منم مثل گذشته نيستم ديگه كاري به كارش ندارم.به خاطر كبودي بدنم نتونستم عروسي پسر داييم برم و همين باعث شد كه شايان بيشتر از هميشه شرمنده بشه.
    زندگي واقعا ارزش نداره كه بخوام بيشتر از اين خودم رو داغون كنم!!!طراوت 6 ماهه ديگه 24 ساله ميشه اما از نظر ظاهري به يه آدمه 27 ساله شبيه...

  2. #52
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    طراوت جان
    شایان بابت کارش عذرخواهی کرد؟ خودت با او چه برخوردی داشتی؟

  3. #53
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به: از قصد داره اذيت ميكنه.

    طراوت جان سلام حالت چطوره سال نو مبارکعزیزم امیدوارم امسال برات سال خوبی باشه و مشکلات سال قبلت تکرار نشه

  4. #54
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    به: از قصد داره اذيت ميكنه.

    طراوت گلم سلام
    خانومی از این که عید روزهای آرومی داشتی خیلی خوشحالم بهتره دیگه نزاری تنش تو زندگیت بیاد
    مراقب خودت باش
    موفق و پیروز باشی

  5. #55
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    به: از قصد داره اذيت ميكنه.

    سلام
    امیدوارم روز به روز زندگیتون بهتر بشه
    احساس می کنم کمی آرمانی هستی که این هم به نوع زندگیتون در خانواده بر میگرده .
    آرمانی بودن خوبه اما نباید به وسواس تبدیل بشه .
    در رابطه با شوهرت وسواس پیدا کردی که اینهم ناخودآگاه باعث میشه رفتارهای محدودیت آفرین از تو سر بزنه و کار رو خراب کنه چون هر انسانی از رفتارهایی که تنگنا ایجاد کنه منزجر میشه.
    خوب معلومه که شما همدیگر رو دوست دارین و علاقه زیاد شما به شوهرتون باعث حساسیت و محدودیت آفرینی شده که باید از احساسات به عقل پناه ببری .
    حتی در مواردی که مطمئن هستیم طرف خطا کرده و اون انکار میکنه اطمینان کردن اثر بخشه یه اصل تربیتیه که حتی گاه آدم بهتره خودشو به تجاهل بزنه ، یعنی همون اغماض . شما در رابطه با همسرت و اون دختره صد در صد مطمئن نیستی که روابط داشتن و کنکاش کردی و به نوعی اصرار داشتی که رابطه بوده ، و این اصلاً درست و منطقی نیست ، ما حق نداریم قضاوت قطعی کنیم .
    عزیزم چرا به احساسهای منفی که خیلی وقتها عاملش شیطانه( برای خراب کردن) اینقدر بها میدی و فکر می کنی وقتی حس منفی داری حتماً چیزی هست و دنبال می کنی .
    همه این حساسیتها و وسواسها فقط روح وروانت را به هم میریزه و زندگیتونو خراب می کنه و اینجوری به شوهرت هم موج منفی منتقل می کنی و اون را از خودت و زندگی دور می کنی .
    میدونی خانومی وقتی آدم کسی را به خاطر خود اون کس دوست داشته باشه هر وقت فکر بد یا چیز بدی هم در موردش حس کنه یا بشنوه ، نمی خواد باور کنه (نه اینکه اصرار کنه که حقیقت داره) و حتی وقتی بفهمه که اشتباه میکرده در موردش از اینکه اشتباه کرده خوشحال میشه و خدا رو شکر میکنه که اشتباه میکرده و اون مورد منفی رو نداشته ، اما اگه به ظن و گمانش دامن بزنه و انکار طرفش رو نپذیره و تازه تجسس هم بکنه تا ثابت کنه، نشونه اینه که این دوست داشتن خودخواهانست و این اثر خوبی رو معشوق نداره یعنی وقتی عاشق معشوقو از رو ی خودخواهی دوست داشته باشه مطمئنن هم امواج روحیش هم رفتاراش آزار دهنده میشه و انو دور می کنه اما بر عکسش و قتی علاقه اش آزادمنش و عشق حقیقی باشه و طرفش رو به خاطر خوداون دوست داشته باشه قطعاً هم امواج و هم رفتارش معشوق رو جذب میکنه و لذت می بخشه
    http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=6228&pid=67466#pid67466

    دقت کن که دوست داشتنت به نظر میرسه خود خواهانه هست که اینجوری میشه
    امیدوارم همیشه شاد باشی و از زندگی راضی

  6. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 88)

  7. #56
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به: از قصد داره اذيت ميكنه.

    سلام دوستهاي خوبم.
    منو ببخشيد از اينكه خيلي دير به پستهاي شما جواب ميدم! از 12 فروردين تا امروز بيمار بودم يه دندون كشيدن تا امروز منو انداخته بود!لثم 12 تا بخيه خورده و خيلي درد دارم اونم به خاطر پزشك احمقي كه بيشتر از بيمار حواسش به دستيارش بود ولاس زدن وزدن حرفهاي مزخرف...واقعا آخر زمون شده...

    خدارو شكر با شايان مشكلي ندارم،انگار جادو شدم نسبت بهش خيلي بيتفاوت شدم نه اينكه برام مهم نباشه ،نه!!!ديگه دير و زود اومدنهاش برام مهم نيست.خداوكيلي خودش هم خيلي داره رعايت حالم رو ميكنه و تو اين مدتي كه مريض بودم از هميشه 2-3 ساعت زودتر مياومد خونه و مراقبم بود.بعضي وقتها كمتر توجه كردن به مرد و حساس نبودن زن نتيجه بهتري ميده.

  8. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اسفند 90 [ 18:20]
    تاریخ عضویت
    1387-11-21
    نوشته ها
    182
    امتیاز
    3,780
    سطح
    38
    Points: 3,780, Level: 38
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    96

    تشکرشده 91 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به: از قصد داره اذيت ميكنه.

    طراوت جون با این حساب قدر این روزها رو بدان و حسابی در حفظشون کوشا باش
    موفق باشی عزیزم

  9. #58
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    سلام
    شايان از ديشب با من حرف نميزنه و خيلي ناراحتم.
    ديروز كه از محل كارش برگشت خيلي بي حوصله بود من هم كلي باهاش شوخي كردم اما تاثيري نداشت به همين خاطرم ساكت شدم وقتي كه ديد ناراحت شدم اون شروع به حرف زدن كرد و تا اخر شب هم مثل هميشه بوديم.آخر شب ازش پرسيدم كه چرا ظهر ناراحت بود؟گفت همينطوري خسته بودم،منم بهش گفتم رفتي پاساژ مفيد اينطوري شدي با كسي حرفت شده؟چيزي گم كردي؟يه دفعه آقا عصباني شد كه تو داري طعنه ميزني پرسيدم منظور ،گفت منظور اين كه كه باز ميخوايي بحث آرميتا رو بكشي وسط اين در صورتيه كه بعد از عيد به طور كلي اخلاقم رو عوض كردم و هيچ وقت دعوامون نشده و حرفي از اون دختره نزدم!!!بعد هم رفت توي پذيرايي خوابيد.از صبح هم زنگ نزده،امروز هم كه قهره و دنبالم نمياد فقط اميدوارم به موقع بياد خونه و باعث نشه عصبي بشم و دعوامون بشه.يه سوال اگه دير اومد باهاش چطوري رفتار كنم؟

    ضمنا معذرت ميخوام اگه نتونستم درست بنويسم چون سركارم و مجبورم يواشكي بيام تالار.

  10. #59
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    هيچكي منو دوست نداره

  11. #60
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    چرا از قبل طراحي و با طراحي قبلي داريد فكر مي كنيد كه اگر شايان دير بيايد بايد عصبي شويد ؟!!!!!

    عزيزم بگذار خلوتي داشته باشد بگذار كودك درون عصباني اش قهر كند و نتيجه قهرش به جدل كشيده نشود و با روي باز اين كودك عصباني و آزرده را در آغوش بكش ونوازش كن .

  12. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (یکشنبه 06 اردیبهشت 88)


 
صفحه 6 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 00:29
  2. احساس ميكنم ديكه هيج ارزشي واسه نامزدم ندارم
    توسط niaz64 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 09:29
  3. همسرم كمالگراست و هنگام عصبانيت حمله ميكند
    توسط maryam1355 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 دی 89, 13:48
  4. به آرامي آغاز به مردن ميكني ، اگر....
    توسط persian man در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 اردیبهشت 88, 13:53
  5. از قصد داره اذيت ميكنه
    توسط taravat در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 377
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 بهمن 87, 11:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.