برام جالبه که همه تا این حد از این مطلب جبران تعریف کردن به نظر من اگه بخواهیم این جوری فکر کنیم که حالا اگه الان شادی ("غم و شادی از هم جدا نیستند این دو با هم می آیند و با هم می روند ") حواست باشه سر و کله غم هم پیدا می شه یا بر عکس مثلا اگه الان ناراحتی پس شاید این یک قل("آنها همچون دوقلوهایی هستند که از هم جدا نمی شوند") شادی گذشتت هست که .... به نظر من اگه عمیق فکر کنی پر از ایراده مفهوم این نوشته....نوشته اصلی توسط آرمان 26









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)