سلام
بوی پیراهن یوسف از مجید انتظامی بهترینه برای من![]()
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
بوی پیراهن یوسف از مجید انتظامی بهترینه برای من![]()
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
تشکرشده 53 در 23 پست
موزیک کلاسیک باخ شو÷ن ویوالدی و..........
تشکرشده 77 در 52 پست
"alihaan" آلبوم "سرزمین آتش" معرکه ترین موسیقی بدون کلامه!
یانی و انی یا
"مسعود شجاری و کریستف رضاعی" آلبوم "سیر"
تشکرشده 26 در 14 پست
هیچ چیز برای من مثل آوای تنبور و تک نوازی اون نیست.
بانگ گردشهای چرخ است اینکه خلق//می نوازندش به تنبور و به حلق
ما همه اجزای آدم بوده ایم // در بهشت این لحن ها بشنوده ایم
ناله تنبور بعضی سازها // اندکی ماند بدان آوازها.
صدای تنبور (نداء الحق) بهتر صداست.
اول و آخر یار.
تشکرشده 26 در 14 پست
البته vangelis- enigma- bach هم زیباست ولی تنبور مست یک چیز دیگست.
اگر با نوای جانسوز تنبور آشنا نیستید می تونید کاست آیین مستان و ثنای علی اثر مرحوم سید خلیل عالی نژاد (گروه باباطاهر) رو خریداری کنید.
اول و آخر یار.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)