
نوشته اصلی توسط
سوفيا
(نازنین جان آروم باش تو آتیشت از طراوت عزیز تندتره طراوت جان دلیل دعواتون سر چی بود ؟ سعی کن آرامشتو حفظ کنی باهاش سنگین برخورد کن و به راحتی کوتاه نیا تا دفعه اول آخرش باشه ولی سیاست داشته باش یعنی چی طول درمان میگیرم یعنی میخوای بری دادگاه این مال زمانیه که به آخر خط برسی ! عزیزم آروم باش میدونم خیلی سخته و غرورت جریحه دار شده ولی خیلی متین و سنگین برخورد کن آنقدر باهاش سنگین باش که خودش پی به اشتباهش ببره)
خيلى جالبه؟!!! ما حتما" بايد جندين سال كتك بخوريم و شماتت بشيم و دم نزنيم و به خانوادهامون هيجى نكيم و كوتاه بيايم و كوتاه بيايم وكوتاه بيايم فقط بخاطر اينكه : كلانترى رفتن و شكايت كردن و طول درمان كرفتن مال اخر خطه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يعنى بايد بشينيم و زير دست و با له بشيو و سكوت كنيم وسكوت كنيم و سكوت كنيو جونكه حق خواهى اخرين راهه!!!!!!!!!!!!!!
شوهر من هم يه وحشى به تمام معناست من هم تا امروز كوتاه اومدم و سكوت كردم و تو خودم ريختم و به خانوادم جيزى نكفتم و شوهرم به من كفت: شكايت كن! برو بليس ! برو به خونوادت بكو.... كفت: هيج غلطى نميتونى بكنى... كفت همينه كه هست... كفت عوض نميشم.... وهزار ديوار حاشاى ديكه....
علاقه مندی ها (Bookmarks)