به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 82
  1. #31
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    خانوم سوفیا من بهتون چند مورد رو می گم.
    1- بله کتک زدن حیوانیست. ولی برای برخی زنان که نوع رفتار آنها با مردشان رفتاری حیوانیست رفتار حیوانی متاسفانه عکس العمل است! زنی که مرتب همسرش را تحقیر می کند ، زنی که مرتب از تمام زندگی همسرش ایراد می گیرد را به عنوان یک زن شما چه راهکاری برای او سراغ دارید.
    چرا فکر نمی کنید زنی که تحقیر می کند همسرش را اگر قدرتش را داشت او را به فلک نمی کشید و تازیانه نمی زد. به نظر من برخی زنها قدرت این رو ندارند که همسرشون رو بزنند وگرنه ....
    فرض بفرمایید برادر شما پیش شما می آید و می گوید : همسر من هر شب که من می رسم خونه، منو زیر بار تحقیر له می کنه. جیغ می زنه، آبرو بری می کنه و... پیشنهاد شما چیه به اون یعنی برادرتون؟ گریه کنه؟صبر کنه؟ التماس کنه؟
    فحش بده؟ چرا شما خانومها رفتار خودتون رو نمی بینید؟ چرا فکر می کنید آسمون وا شده شما اومدین پایین که خوشبختتون کنن!! مرد هم به خاطر خوشبخت شدن میاد.
    چرا فکر می کنید شکنجه روحی که گاها شما با حرفهاتون می دید بسیار زخم عمیق تری رو روی یک مرد میذاره. طوری که مرد آرزو می کنه هر شب کتک بخوره ولی بهش نگن، " ما هم دلمون خوشه ازدواج کردیم. شوهر فلانی رو دیدی، هر سال مسافرت و.." این زنان ابله ، تصور می کنند مانند عروسکانی هستند که باید به آنها رسیدگی شود، مرتب جایشان تغییر داده شود و در سفر به سر برند که مبادا توازن روحیشان به هم بخورد. چون که زن خلق شده اند و طرف مرد(=بخوانید حیوان بارکش)
    2- در مورد سایر زنان، کتک زدن بی شرمانه تر از آن است که قابل صحبت کردن باشد. به نظر من در مورد این زنان صبر کردن باعث بدتر شدن می شود و مرد را جسورتر و وحشی تر می کند. باید قضایا از همان ابتدا به خانواده گزارش بشه.

  2. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط سوفيا
    (نازنین جان آروم باش تو آتیشت از طراوت عزیز تندتره طراوت جان دلیل دعواتون سر چی بود ؟ سعی کن آرامشتو حفظ کنی باهاش سنگین برخورد کن و به راحتی کوتاه نیا تا دفعه اول آخرش باشه ولی سیاست داشته باش یعنی چی طول درمان میگیرم یعنی میخوای بری دادگاه این مال زمانیه که به آخر خط برسی ! عزیزم آروم باش میدونم خیلی سخته و غرورت جریحه دار شده ولی خیلی متین و سنگین برخورد کن آنقدر باهاش سنگین باش که خودش پی به اشتباهش ببره)
    خيلى جالبه؟!!! ما حتما" بايد جندين سال كتك بخوريم و شماتت بشيم و دم نزنيم و به خانوادهامون هيجى نكيم و كوتاه بيايم و كوتاه بيايم وكوتاه بيايم فقط بخاطر اينكه : كلانترى رفتن و شكايت كردن و طول درمان كرفتن مال اخر خطه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    يعنى بايد بشينيم و زير دست و با له بشيو و سكوت كنيم وسكوت كنيم و سكوت كنيو جونكه حق خواهى اخرين راهه!!!!!!!!!!!!!!
    شوهر من هم يه وحشى به تمام معناست من هم تا امروز كوتاه اومدم و سكوت كردم و تو خودم ريختم و به خانوادم جيزى نكفتم و شوهرم به من كفت: شكايت كن! برو بليس ! برو به خونوادت بكو.... كفت: هيج غلطى نميتونى بكنى... كفت همينه كه هست... كفت عوض نميشم.... وهزار ديوار حاشاى ديكه....
    عذر می خوام شوهرتون اگر شما سکوت می کنیدو ایشون کتک می زنند یه بیمار روانی کامل هستند! احتمالا میان خونه، شما سلام می کنید ایشون می پرن کمربندو در میارن حالا نزن کی بزن!؟ چون این چیزی که شما از سکوت گفتید وکوتاه آمدن یعنی این!!!
    اگر اینطور هستند می تونید براشون از تیمارستان وقت بگیرید و نه کلانتری!

  3. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    آقای سورنا چقدر خوب می شد اگه تو راهنمایی هاتون مشکلات شخصیتون رو قاطی نمی کردید.
    البته شما که ...
    امیدوارم توی سال جدید تحولات خوب و مثبتی داشته باشید.

  4. #34
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    طراوت عزیزم خانومی چطوری؟؟ آرومتر شدی ؟؟

  5. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 03 دی 90 [ 09:44]
    تاریخ عضویت
    1387-12-26
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    3,206
    سطح
    35
    Points: 3,206, Level: 35
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    55

    تشکرشده 57 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    آقايsorena گاهي تحقيرمرد توسط زن به اين دليله كه زن توان و پاسخي براي بي توجهي و غيرمنطقي بودن مرد نداره و مردمتوجه ناراحتي زنش نميشه يا خودشو به اون راه ميزنه. زن خودشو ميكشه تا به شوهرش دردشو بفهمونه ولي مرد براش تسلي بخش نيست هيچ،بلكه بي توجه تر هم ميشه. ممكنه راه درستي نباشه، ولي وقتي در شرايطي قرار گرفتي كه احساس كردي حرفات شنيده نميشه ،براي جلب توجه ممكنه دست به هر كاري بزني. آدم، ديوونه نشده كه الكي شكايت كنه و ناراحت باشه ، اي آقايون شايد خانمتون از چيزي ناراحته كه به كمك وحمايت روحي شما نياز داره. چرا خودتونو بيخيال جلوه ميديد كه براتون مهم نيست يا ميخوايد گوش نكنيد.اونوقتي كه شما در سكوت سياستمدارانه در برابر خانمتون ميشينيد اگه خانم اعتراض كنه وبخواد ناراحتيشو ابراز كنه اين زنه كه محكوم به بهانه گيري ميشه.آقايون اگه يه مقدار توجه به زنشونو بيشتر كنن ،نتيجشو خيلي زود خوهند ديد. باور كنيد زن اگه از محبت وحمايت همسرش اشباع بشه چيز ديگه اي ازش نميخواد و توقع زيادي نداره.

  6. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین غ
    آقای سورنا چقدر خوب می شد اگه تو راهنمایی هاتون مشکلات شخصیتون رو قاطی نمی کردید.
    البته شما که ...
    امیدوارم توی سال جدید تحولات خوب و مثبتی داشته باشید.
    خانوم نازنین امیدوارم که شما درک کنید که نیازی نیست همیشه از بالا به موضوع نگاه کنید و تحولات جدید و مثبت!! را برای دیگران خواستار شوید. هر شخصی می داند مسیر زندگیش چگونه است و بسیارند کسانی که از من در این راه کمک گرفته اند و قدرشناس هم بوده اند. من مشکلات شخصی خودم رو وارد نمی کنم. من واقع بینم و مانند شما تا همچین اتفاقی افتاده از نماندن در منزل و این مرد (یا زن ) ارزش نداره صحبت نمی کنم.
    سال خوبی داشته باشید.همین

  7. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین غ
    آقای سورنا چقدر خوب می شد اگه تو راهنمایی هاتون مشکلات شخصیتون رو قاطی نمی کردید.
    البته شما که ...
    امیدوارم توی سال جدید تحولات خوب و مثبتی داشته باشید.
    خانوم نازنین امیدوارم که شما درک کنید که نیازی نیست همیشه از بالا به موضوع نگاه کنید و تحولات جدید و مثبت!! را برای دیگران خواستار شوید. هر شخصی می داند مسیر زندگیش چگونه است و بسیارند کسانی که از من در این راه کمک گرفته اند و قدرشناس هم بوده اند. من مشکلات شخصی خودم رو وارد نمی کنم. من واقع بینم و مانند شما تا همچین اتفاقی افتاده از نماندن در منزل و این مرد (یا زن ) ارزش نداره صحبت نمی کنم.
    سال خوبی داشته باشید.همین

  8. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط به دنبال محبت
    آقايsorena گاهي تحقيرمرد توسط زن به اين دليله كه زن توان و پاسخي براي بي توجهي و غيرمنطقي بودن مرد نداره و مردمتوجه ناراحتي زنش نميشه يا خودشو به اون راه ميزنه. زن خودشو ميكشه تا به شوهرش دردشو بفهمونه ولي مرد براش تسلي بخش نيست هيچ،بلكه بي توجه تر هم ميشه. ممكنه راه درستي نباشه، ولي وقتي در شرايطي قرار گرفتي كه احساس كردي حرفات شنيده نميشه ،براي جلب توجه ممكنه دست به هر كاري بزني. آدم، ديوونه نشده كه الكي شكايت كنه و ناراحت باشه ، اي آقايون شايد خانمتون از چيزي ناراحته كه به كمك وحمايت روحي شما نياز داره. چرا خودتونو بيخيال جلوه ميديد كه براتون مهم نيست يا ميخوايد گوش نكنيد.اونوقتي كه شما در سكوت سياستمدارانه در برابر خانمتون ميشينيد اگه خانم اعتراض كنه وبخواد ناراحتيشو ابراز كنه اين زنه كه محكوم به بهانه گيري ميشه.آقايون اگه يه مقدار توجه به زنشونو بيشتر كنن ،نتيجشو خيلي زود خوهند ديد. باور كنيد زن اگه از محبت وحمايت همسرش اشباع بشه چيز ديگه اي ازش نميخواد و توقع زيادي نداره.
    این حرفتون خیلی کلی بود " زن اگه از محبت وحمايت همسرش اشباع بشه چيز ديگه اي ازش نميخواد و توقع زيادي نداره."
    مطمئنید؟ زنانی که سه ماهه اول زندگی مرد را به حدی از جنون می رسانند که مرد هزار و خورده ای سکه اونها رو یا پس می ده یا می ره گوشه زندون می خوابه متوقع نیستند.
    بسیارند مردانی هم که از محبت زن خود اشباع نمی شوند(اصولا این دومی که شایعتره!! چند تا از خانومها می دونند که مردشون دچار چه مشکلاتی در کار و زندگیش است! ؟ زنی که به همسرش کوچکترین محبتی نمی کنه بی جا می کنه انتظار محبت داره و اون هم به این شیوه غیر منطقی! زنی که محبت پیشکش ، حتی درک نمی کند که این مردی که از سرکار آمده است ارزش حیوانی که خسته شده است را لااقل دارد و اجازه بدهد که خستگی او برطرف شود و بعد شروع به شکایت کند محبت می خواهد؟ مرد مجبور است در برابر این روش عذاب دهنده همسرش که کوچکترین ارزشی برای او و خستگی او و رنجهای او قائل نیست و مرتب شکوه می کند سکوت کند.
    خانومها اگر خودشون به مردشون محبت کنند و اعصاب اون را با میدان رژه اشتباه نگیرند نتیجه بهتری می گیرند.

  9. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    کاملا از لحن صحبتتون همه چیز مشخصه. !!!
    شما هم موفق باشید.

  10. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: از قصد داره اذيت ميكنه.

    دنبال چی می گردید خدا می دونه! یا حق


 
صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 00:29
  2. احساس ميكنم ديكه هيج ارزشي واسه نامزدم ندارم
    توسط niaz64 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 09:29
  3. همسرم كمالگراست و هنگام عصبانيت حمله ميكند
    توسط maryam1355 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 دی 89, 13:48
  4. به آرامي آغاز به مردن ميكني ، اگر....
    توسط persian man در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 17 اردیبهشت 88, 13:53
  5. از قصد داره اذيت ميكنه
    توسط taravat در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 377
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 بهمن 87, 11:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.