به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 مهر 88 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1387-10-23
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    3,661
    سطح
    38
    Points: 3,661, Level: 38
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 36 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آقایون بیشتر دروغ می گن یا خانوما؟

    سلام به نظر من با توجه به اينكه مردان و زنان با هم خيلي متفاوتند ابتدا بايد سعي كنيم همديگر را بشناسيم بعد بگوييم كداميك بيشتر دروغ مي گوييم و آنوقت علتش را هم متوجه مي شويم.
    با توجه به اينكه مردان خودشان را براساس كارهايي كه انجام مي دهند ارزيابي مي كنند (يعني وقتي مردي دركارش موفق باشد خود را مردي خوب و ايده آل مي داند) پس براي دفاع از خود و ارزشهايش حتي دروغ مي گويد و گاهي هم كلاهبرداري مي كند و ... تا كارش را به سرانجام برساند.
    اما زنها هميشه ياد گرفته اند اوضاع را مرتب كنند و به نوعي عيبها را بپوشانند و هدف اصليشان انجام كار بدون اشتباه مخصوصاً گناه است.
    زنها از كودكي هميشه مورد بازخواست قرار مي گيرند و خود را ملزم مي دانند پاسخ دهند اما مردها اكثراً از پاسخ دادن در مي روند.
    البته من زنهاي زيادي هم ديده ام كه خيلي راحت دروغ مي گويند و اكثرشان دقيقاً اينگونه بودند يعني از پاسخ دادن در مي روند.
    پس بهتره بگوييم انسانهايي كه اينگونه هستند خيلي راحت دروغ مي گويند.


    درمورد پاسخ 2: صحبت خانم استار
    به نظر من نمي شه گفت هركس كه همه چيز را صادقانه مي گويد انسان خوبي است
    به فرض اگر همون قضيه رابطه با دختر باشه، برخي از اين افراد اين حرف را مي زنند تا اگر بعد از ازدواج مجدد دنبال اين كار رفتند بگويند من كه گفتم اهل چنين كاري هستم و تو مخالفتي نداشتي.
    من مردي را مي شناسم كه چنين بوده و در دوران جواني دوست دختران زيادي داشته و در زمان نامزدي به نامزدش مي گه او خيلي توجه نمي كنه ولي خوب هميشه نگران تكرار اين موضوع بوده و الان بعد از 2 فرزند مجدد با دختري رابطه دارد و اصلاً اين كار را بد نمي داند او معتقد است خيليها را مي تواند در دلش جا دهد.
    به نظر من بايد ديد نظرش درمورد آن عملش چه بوده آيا پشيمان است و فقط از سر جواني بوده يا نه اين را حق خود مي داند.

    به نظر من اگر همة ما سعي كنيم به اين گفته مولايمان امام علي (ع) كه فرمودند:
    هرآنچه براي خود مي پسندي براي ديگران هم بپسند و هرآنچه براي خود نمي پسندي براي ديگران هم مپسند.
    عمل كنيم كسي دروغ نمي گويد (چون هيچكس از دروغ خوشش نمي آيد) و دنيا گلستان مي شود فكر مي كند بهشت يعني كجا؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید fereshth تشکرکرده است .

    fereshth (جمعه 22 خرداد 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دردسرهاي علائم بلوغ براي من
    توسط veronica در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 شهریور 92, 22:40
  2. چرا همسرم گاهی به من دروغ میگه
    توسط سینان در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مهر 91, 20:20
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  4. +صداقت یا دروغ .....،نمیدانم!
    توسط asheqh در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: شنبه 19 اردیبهشت 88, 20:18
  5. فروغ فرخزاد
    توسط ester در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: جمعه 16 اسفند 87, 17:04

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.