من مهندسی می خونم ادعای مهندسی ندارم!!! شما هم هنوز وارد بازار کار نشدی پس نگو همکار
یاد بگیر وقتی که کمک می خوای خودتو به رخ نکشی اگر تو شرایطی داری که می تونی به اونها دل ببندی قرار نیست که برای دیگرون هم مهم باشه یا امتیاز حسابشون کنن
قبول دارم یه مقدار تند صحبت کردم عذر می خوام
در مورد مطالبی که بهت گفتم فکر کن این دختره بچه است اگه خودتم بچه ای بسم الله وگرنه و به الله
فعلا