من تا قبل آشنایی با این خانم یک آدم بی احساس بی عاطفه بین اطرافیانم معروف بودم(هستم)ولی ببینید حالا اینه وضعم!! من به احساسم نسبت به این خانم ایمان دارم.ولی بازم حرف شما متینه.فکر میکنید بهتر نیست بهم بزنم که بهش کمتر فشار وارد بشه؟به نظرم این بهترین راه باشه!!!!!!! اگه کسی راهی بلده خواهشان بگه!میخوام این آخرین راه باشه!