RE: به او بگویید دوستش دارم...
دوستای عزیزم من در سایتی مطلبی خوندم که به نظرم درسته:

هر کسی جایگاه خودش رو در قلبمون داره
همه ی ما خدا رو دوست داریم
خدایی که مارو آفریده تا زندگی کنیم
وزندگی آروم داشتن بدون محبت امکان پذیر نمی باشد
خدا قلبی از جنس محبت نامحدود خودشرا در وجود ما قرار داده تا بتونیم عشق بورزیم
تا با محبت کردن و محبت دیدن آرامشی را که نیاز داریم به هم هدیه کنیم
این حق هر آدمیه که زنده است
عشق به همنوع موهبتی از سمت خداست
این دنیا خیلی بی ارزش ودلگیره
ولی دوست داشتن همیشه زیباست
و من خلق شده ام تا دوست بدارم و عشق بورزم...

[align=center]الـــفبای عــــشق
Love\'s ABC\'s
عـــشق
Love
می پذیرد،کــنار می آید،هلـهله می کند،حـمایت می کند
ثروت مـی دهد،می بخشد،می بـالاند،یاری می رسـاند
Accept,Behaves,Cheers,Defends
Enriches,Forgives,Grow,and help
[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)