سلام
اينقدر ناميدي!!!!
پس توكل به خدا صبر تحمل پشتكار كجاست!!!
اگه قرار بود تو زندگي مشكلي نداشته باشيم كه زندگي اصلا معنايي نداشت تا درد نباشه لذت پيدا كردن درمان و بهبودي وجود نداره فكر مي كنيد داره؟؟
شادي و غم در زندگي دست ماست و بس
در مورد آرزو خانم آيا تماميه انتظاراتت رو به همسرت گفتي؟شايد او فكر مي كنه براي تو در عشق چيزي كم نذاشته؟شايد تو اجازه ندادي كه او بيشتر از اين محبت كنه با شوهر صحبت كن مثل يك دوست همونطور كه در اينجا گفتي ولي نه به اين تلخي به همسرت بگو اگر گفتي و نتيجه اي نديدي انوقت برو دنبال يه راه ديگه اگر خودت نخواهي كسي به تو نمي تونه كمك كنه اين حق تو كه از زندگيت راضي باشي ولي حق گرفتنيه نه دادني!
در مورد شما omidz
تا به حال ديدي شوهرت با كي چت مي كنه براي چي چت ميكنه براي چي با دوستاش مي ره بيرون شايد دنبال كار اين بي انصافيه كه ندونسته در مورد شوهرت قضاوت مي كني كنار مادر شوهر زندگي كردن سخت نيست مگه اون بنده خدا ديو هفت سر در آخر او هم يك مادر يك مادر دلسوز كه به خاطر كمك مالي به پسر و عروسش قبول كرده كه شما با او زندگي كنيد اين واژه مي زنه تو دهنم براي خاله خانباجي هاست از شما تحصيل كرده اونهم در رشته روانشناسي بعيده بكار بردن اين كلمات سعي كن او را هم مثل مادر خودت ببيني به خواسته هاي او اهميت بده تاحدي مطابق نيازهاي او رفتار كن خواهي ديد كه او هم مثل هر انسان ديگه اي جواب خوبي هاي شما رو ميده در مورد شوهرت هم عزيزم يكم شوهر داري ياد بگير اگر او نمي خواد پايبند به خونه باشه تو پايبندش كن دليل دوري و اينجوري كه شما ميگي فراره شوهرت از خونه رو پيدا كن آيا شوهرت در زمان مجردي هم اين مشكل رو داشته از چند وقت بعد از ازدواجتون شوهرت اين رويه رو داشته آيا باهم مشاجره داشتيد يا شما رو در حين بحث با مادرش ديده آقايون توي بعضي مواقع ترجيح ميدن شاهد نباشن تا نيازي به برخورد هم وجود نداشته باشه معقوله زن و مادر خيلي جاي باريكيه كاري نكن كه شوهرت مجبور به اين انتخاب بشه كه بايد ديده باشي كه چه انتخاب بشي چه طرد زندگي خوبي نخواهي داشت در اول راهي اين اشتباه رو نكن براي كار هم سعي كن به دوستان و آشنايان بسپري و به سايتهايي مثل بازاركار مراجعه كن انشاءالله ل مشكل ميشه
هيچوقت ناميد نباش
پرودگارا
من در كلبه فقيرانه خود چيزي
دارم
كه تو در عرش كبريايي خود
نداري
من چون تويي
دارم
و تو
چون خودي
نداري
موفق باشيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)