سلام برادر گلم
از شما دیگه بعیده فراموش نمیتونم بکنم دیگه چیه؟
ببین از نظر من خوب فکراتو بکن شاید برات اشوه اومده.شاید تو تلاش خودتو نکردی شاید کوتاهی کردی.
البته همه اینها شاید بود چون من که نمیدونم.اگه اینطور بوده شاید بتونی درستش کنی.ولیییییییییییییییییی
اگه میدونی اون خواهان تو نیست دیگه چرا خودتو کوچک کنی من خودم فراموش کردن رو تجربه کردم سخته ولی شدنی.تازه تو که باهاش ارتباطی نداشتی که بهش وابسته بشی.فکرش رو بکن اگه باهاش ارتباط داشتی و بعد به هم میخورد چقدر سخت بود؟؟؟؟تازه اونهایی که چنین اتفاقی براشون پیش اومده هم تونستن فراموش کنن برسه به شما .برو خدا رو شکر کن و اینقدر ضعف نشون نده بابا تو مردی یارو میبینی دختره و حساس و ... بازم میتونه فراموش کنه.خوش باش و قدر خودتو بدون








علاقه مندی ها (Bookmarks)