از اینکه دختر دوست (سمیمی) باباته و ساعاتی رو بهش (اختساس)میدی معلومه که میتونه کاملاً بهت تکیه کنه و روت حساب کنه پس واسه چی (منتذری) برو بقاپش!
تشکرشده 3 در 3 پست
از اینکه دختر دوست (سمیمی) باباته و ساعاتی رو بهش (اختساس)میدی معلومه که میتونه کاملاً بهت تکیه کنه و روت حساب کنه پس واسه چی (منتذری) برو بقاپش!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)